Godmother a construit cel mai nou oras de pe harta Romaniei: Orasul Profi

Godmother a construit cel mai nou oras de pe harta Romaniei: Orasul Profi

Agentia Godmother a semnat conceptul evenimentului - Orasul Profi - prin care retailerul Profi Romania a marcat la finele lunii mai, la Timisoara, deschiderea celui de-al 300 lea magazin din tara.

Timp de 3 zile (29 - 31 mai), Piata Operei din centrul Timisoarei a fost luata cu asalt de peste 50.000 de persoane care au sarbatorit cel mai nou oras ”made in Banat”.

In cifre Orasul Profi a insemnat: o scena mare, nu mai putin de 30 de ore spectacole live, 20 de trupe si artisti ai momentului (printre care Loredana, Horia Brenciu, Delia sau Corina), 14 zone de interes pentru public, 50.000 de oameni care au participat la zeci de activitati interactive (de la ateliere pentru copii, workshopuri, pana la spectacole de dans si teatru), 300 000 oameni informati, 60 000 vizitatori ai site-ului orasulprofi.ro, 60 furnizori, 130 fisiere de productie, 90 persoane in echipa de implementare si sute de ore de lucru.



"Orasul Profi este un concept-umbrela de tip ”oras in oras”, creat special pentru Profi Romania - unul dintre clientii cu care Godmother colaboreaza de mai bine de 3 ani. Intr-o industrie extrem de competitiva si dinamica, cum este retailul, provocarea de a aduce idei noi a fost una foarte serioasa. Am reusit sa gasim o platforma generoasa si focusata pe ceea ce-si doreste consumatorul Profi, o platforma in care totul tine de engagement si care are ca scop final un plus de imagine pentru brandul Profi.

S-a comunicat 360, s-au strans baze de date, s-au generat conexiuni si speram ca in scurt timp toate aceste actiuni sa aiba o finalizare in planul de vanzari al clientului. Pentru Godmother este exact genul de campanie la care poate aduce plus valoare si pentru care suntem pregatiti" a declarat Valentin Vacarus (Managing Director, Godmother).

Agentia Godmother a asigurat nu doar conceptul creativ al evenimentului Orasul Profi dar si implementarea acestuia, de la strategia de comunicare, cea de online (crearea unui site dedicat si a contentului) pana la constructia propriu-zisa a mini-orasului.

Drept dovada acesta a avut toate institutiile importante: Primaria Profi – unde s-au acordat buletine speciale pentru „cetatenii profi” si s-au oficiat peste o suta de casatorii (ce-i drept de o zi), o Scoala – unde, in cele 3 zile mii de copii au participat la spectacole de teatru, workshop-uri de pictura, percutie sau la ateliere educative de fizica si chimie, Posta – de unde s-au trimis mii de vederi, un Punct Medical, un Coffee Corner si un Han.

Momentul si locul lansarii Orasului Profi, la Timisoara, nu au fost alese intamplator ci au marcat deschiderea celui de-al 300 lea magazin Profi din tara.



Echipa Godmother:
• Project management: Valentina Arseni, Andreea Ropotan
• Implementare: Catalina Ciociltan, Cristi ZUP Damian, Cosmina Damian, Alina Florescu
• Design & DTP: Gelu Florea, Gabi Niculae, Alain Gavrilutiu, Catalin Olaru
• Promovare media: Lavinia Petruescu
• PR: Raluca Iuga
• Productie: Cristian Olteanu

[ Video ]

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related