Jurnalul alergatorului de cursa colorata

Jurnalul alergatorului de cursa colorata

De ce sa incepi un maraton in haine albe si apoi sa treci de finish ca un curcubeu? Gigi Loghin (Managing Partner, Kick Off Events) povesteste cum a adus The Color Run la noi si de ce a devenit acest eveniment cea mai mare baza de recrutare de noi alergatori pentru cursele competitive.

Asa cum arata si datele cercetarii "Sport in Romania 2015. Focus on Running", realizata de Quantix Marketing Consulting, din ce in ce mai multi romani incep sa alerge. Lipsesc, insa, evenimentele care sa ii motiveze, spune Gigi Loghin.

 

Kick Off Events este o agentie de marketing sportiv, activa pe piata din Romania din 2006. Evenimentele de running sunt parte din strategia de crestere a agentiei. Ne-am dorit sa intram pe piata de running si entertainment, iar The Color Run era evenimentul cel mai potrivit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related