Selfie-ul rasturnat si sanatatea

Selfie-ul rasturnat si sanatatea

Daca pana acum salvai lumea cu un Like, acum unitatea de masura a existentei de orice fel a devenit selfie-ul. The Foundry, micro-agentia Leo Burnett Londra si organizatia de caritate Red Lippy Project au lansat o campanie care incurajeaza tinerele sa se testeze pentru cancer cervical. Si cum sa atragi atentia asupra unui subiect atat de delicat? Cu un hashtag (#FlipYourLips), o retea sociala si o provocare jucausa.

Femeile trebuie sa se dea cu rujul preferat, sa-si faca un selfie si apoi sa il "rastoarne" inainte sa-l posteze pe Instagram. Ce iese, vedeti si voi:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related