V-ati pus vreodata problema pentru ce anume sunt alesi detergentii din categoria mainstream?
Daca nu, va spunem noi, mai exact va spune el, Savex: pentru parfum si putere de spalare.
"Pentru ca din focus grupuri a rezultat importanta acestor doua atribute, la finalul acestei primaveri am plecat intr-o caravana nationala ca sa le comunicam de aproape consumatorilor nostri", a declarat Raluca Tunsoiu (Brand Manager Ficosota).
"O caravana Savex cu o acoperire ceva mai redusa am avut si anul trecut, dar desfasurarea de forte din acest an este mult mai elaborata, pentru ca echipajele de OOH mobil MVcom au reusit sa comunice pe strada inclusiv parfumul detergentului", a mai completat Raluca Tunsoiu.
Caravana a atins principalele orase din tara aflate in top pe baza informatiilor socio-demografice si a fost gandita in sustinerea retelelor de magazine, in special a acelora din comertul traditional. Caravana a fost insotita de promoteri care intrau in anumite magazine unde ofereau mostre de detergent. Pentru unele dintre aceste magazine a existat si coloana sonora dedicata.
"Printre noutatile pe care le-a adus pentru Savex aceasta caravana a fost si bubbleSHOW-ul cu bule gigantice. Genul acesta de activare s-a bucurat de un feedback deosebit din partea copiilor. Adesea se-ntampla ca mamele cu copii sa se lase convinse de acestia in alegerea anumitor produse, cu alte cuvinte copiii sunt de foarte multe ori influentatori in ceea ce priveste luarea deciziilor. Asta a fost si ideea de la care am pornit atunci cand am recomandat bubbleSHOW-ul, intregul mecanism conducand de altfel la un puternic link to purchase", a declarat Andreea Timofte (General Manager MVcom).
De aceasta campanie s-a ocupat din partea Ficosota: Raluca Tunsoiu – Brand Manager, iar din partea MVcom: Andreea Timofte – General Manager si Marian Costache – Managing Partner.
Creatia vizualurilor a fost realizata de Arsenoaiei & Matasel.