Mona Opran (COO Centrade Integrated), face parte, pentru al doilea an, din juriul Euro Effies, festivalul european ce premiaza eficienta campaniilor de publicitate.
Cu o experienta de peste 19 ani in comunicare si business management, contributia Monei va fi una esentiala in procesul de jurizare. De-a lungul carierei sale, Mona a acordat o atentie speciala inovatiei in comunicare si s-a implicat in proiecte destinate cresterii industriei de advertising pe plan local si regional.
"Sunt foarte bucuroasa sa fac parte din juriul Euro Effies dar inteleg si responsabilitatea pe care o implica acest lucru. Toate cazurile inscrise au in spate dovada unei reusite de business, pentru care s-a muncit foarte mult, s-au cautat cele mai bune insight-uri si idei de creatie grozave. De aceea, fiecare caz in parte merita o evaluare corecta si profesionista.
Este o onoare pentru mine sa iau parte la acest eveniment al industriei de publicitate. Ma bucur sa vad ca atatia ani de experienta profesionala si de implicare in cresterea indudustriei sunt rasplatiti astfel", declara Mona Opran.
Juriul Euro Effie este prezidat anul acesta de Josep Hernandez (Senior Director Communications Planning / Global Media and Consumer Engagement, Mondelez International).
"Sunt bucuros sa fiu implicat intr-unul dintre cele mai prestigioase festivaluri din industrie – care se intampla sa fie si preferatul meu ca advertiser – si sa conduc un juriu ai carui membri au o experienta atat de bogata. Astept cu nerabdare sa alegem cele mai eficiente proiecte si sa premiem agentiile si clientii care au muncit atat de mult sa le realizeze", spune Josep Hernandez.
Din juriul EuroEffies fac parte profesionisti din industrie – representanti ai agentiilor dar si ai clientilor – din intreaga Europa, fiecare avand o contributie unica in procesul de jurizare prin experienta, expertizele, profesionalismul si cunostintele lor.
Festivalul Euro Effies este organizat de catre Asociatia Europeana a Agentiilor de Comunicare (EACA) in parteneriat cu Euronews si cu sprijinul Bacardi-Martini, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, & Viva Xpress Logistics.