Tentaculele de la Marin seafoodgrill: povestea unui reach organic

Tentaculele de la Marin seafoodgrill: povestea unui reach organic

In dimineata tarzie de vineri, 5 iunie, valurile erau mari in politica, DNA-ul rasuna de urmariri penale, lumea comenta pe Facebook si cu satisfactie, si cu circumspectie.

Cateva ore mai tarziu, un restaurant venea cu o oferta croita dupa chipul si asemanarea contextului zilei - cate-un tentacul de calamar din partea casei avea sa-si gaseasca drumul catre farfuriile clientilor doritori. Pentru ca, spuneau cei de la Marin seafoodgrill, tentaculele n-au ce cauta altundeva decat in farfurii. 

Responsabil cu ideea a fost Matei Psatta, aflaram azi de pe pagina restaurantului. Tineti-va bine, ca urmeaza povestea unui reach organic cat se poate de viu si sanatos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related