McCann, s-ar putea sa fie treaba. Sau e doar un mecanism de targetare

McCann, s-ar putea sa fie treaba. Sau e doar un mecanism de targetare

Pe 5 iunie, pagina oficiala a lui Robbie Williams uploaded a new video cu un mesaj de promovare a concertului din 17 iunie din Belgrad.

Hello Romania! Get EXcITed & Let Me Entertain You pe 17 iunie, la Belgrad!

Nu ne e clar daca e confuzie, caz in care McCann ar avea iar treaba. 
Nici daca McCann Bucharest sau McCann Belgrade ar trebui sa o rezolve in acest caz.

Insa credem ca e foarte posibil sa nu fie o greseala din partea echipei de social media a artistului, ci confuzia sa intervina din targetarea mesajului doar pe publicul din Romania, iar invitatia la Belgrad sa fie fix acolo.

 

Credem mai mult in a doua ipoteza si explicam de ce:

  • Numarul de interactiuni ale postului e foarte mic raportat la celelalte postari. Sub 5% din media lor, deci e greu de crezut ca a fost vazuta de tot organic reach-ul paginii.
  • Interactiunile par sa fie generate doar de romani.
    Stim ca avem mandria nationala putenica, credem insa ca si sarbii stau bine la capitolul acesta. 
  • Din punct de vedere al comunicarii, mesajul are sens: la concertele mari, target-ul nu e doar din tara respectiva, e regiunea.
    Iar cei din Timisoara, Arad, etc. inteleg mai bine lucrul acesta.

* Da, stim. Pe 17 iulie e la Bucuresti. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related