De acum, Protein World le vorbeste si feministelor grase din New York

De acum, Protein World le vorbeste si feministelor grase din New York

Pentru ca, la noi, "plaja" nu rimeaza cu nimic amuzant, ne abtinem de la glume proaste in legatura cu noua miscare facuta de Protein World. Stiti scandalul cu Protein World. Pentru cei care l-au uitat, facem un scurt rezumat.

In metroul londonez, o serie de reclame intrebau femeile daca sunt pregatite pentru plaja si le arata idealul spre care ar trebui sa tinda, in ciuda geneticii si a altor probleme pe care le mai au in viata. O creatura blonda, inalta si supla, te privea din Olimpul celor slabi si iti judeca condescendent celulita, colacelele, vergeturile si alte "insemne" pe care le-ai putea avea.

Bineinteles, oamenii s-au simtit ofensati si a inceput cascada indignarii pe retelele sociale, iar CEO-ul le-a raspuns intr-un stil care s-a integrat perfect in campania brandului. Peste 70.000 de persoane au semnat apoi o petitie impotriva reclamelor din Londra, iar acestea au fost interzise de Autoritatea pentru Standardele Publicitatii din Marea Britanie.

Interpretand supararea englezilor drept un succes de marketing, Protein World si-a extins acum controversata campanie in New York.

Un billboard gigantic domneste in Times Square, iar metroul newyorkez a fost invadat de obsedanta intrebare in legatura cu plaja si corpul pe care ea il cere. Un fel de deget mijlociu aratat tuturor celor care au semnat petitia din Londra, a explicat Richard Staveley, seful de marketing de la Protein World.

 

Scandalul a inceput iar pe Twitter si se da intre cei care iubesc sau urasc "feministele mandre ca sunt grase".

 

La momentul campaniei din Londra, IQads a intrebat agentiile de PR din Romania cum ar fi gestionat situatia. Parerile s-au impartit intre a admira curajul Protein World de a enerva lumea, dar au existat si voci pentru care controversa nu este suficienta in sustinerea unui brand.

Cristiana Andrei (Rogalski): Brandul a reactionat defensiv si agresiv, de parca era intr-un razboi cu propriii consumatori.

Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice): Mi-e greu sa cred ca oamenii din spate nu au stiut ce fac, ca s-au pripit sau ca au scapat situatia de sub control.

Raluca Mihalachioiu (The Public Advisors): Consider ca Protein World a avut abordarea corecta, dovedind coerenta in comunicare, mesaj unitar si verticalitate in exprimarea opiniilor.

Ana-Maria Diceanu (GMP PR): Orice controversa duce pe moment la cresterea vanzarilor, fiindca ii va activa atat pe adepti, cat si pe cei care "urasc" brandul.

Andreea Leonte (McCann PR): Nu poti sa fii totul pentru toata lumea. Brandul si-a asumat ca va fi blamat si urat si a facut-o cu curaj.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related