Intr-o zi aglomerata de miercuri, 13 mai 2015, s-a lansat platforma InTihna.ro, un proiect realizat cu multa implicare si rabdare de echipa V8 Interactive pentru clientul Napolact.
"Petrecem din ce in ce mai mult timp online si din ce in ce mai putin timp offline, ca si cand am fi uitat care sunt lucrurile pe care le putem face in afara celor 4 pereti ai birourilor si locuintelor noastre urban-hip. De fiecare data cand efectiv ne trezim ca avem putin timp liber, aproape ca nu stim ce sa facem cu el.
Paradoxal, in egala masura, tanjim dupa o viata mai simpla, mai autentica, care sa inlocuiasca gazele de esapament cu parfum de verdeturi, fan si flori si asfaltul prafuit cu gradini, poteci prin padure si ulite pietruite. Ba mai mult decat atat, natura, Full HD, sau cum ni se mai arata ea in ziua de azi, ramane cea mai buna sursa de inspiratie pentru fiecare dintre noi, in tot ceea ce facem." Andrei Cucoanes (Creative Director, V8)
Si cum traiul, obiceiurile si natura din inima Ardealului reprezinta un adevarat punct de referinta, toate cele de mai sus ne-au facut intr-o zi sa spunem, intr-o singura voce, "Stai! Ce-ar fi daca Napolact ar...?".
De acolo pana la InTihna.ro au fost cativa pasi buni, facuti cu motoarele turate la maximum ca-n Bucuresti, nu ca-n inima Ardealului. Rezultatul este aceasta platforma de comunicare user-generated, ce te indeamna sa profiti si sa te bucuri de micile si marile placeri pe care ti le ofera o viata simpla, in comuniune cu natura, asa ca-n inima Ardealului, de unde vine laptele Napolact. Fara a renunta, bineinteles, la beneficiile clare ale traiului din mediul urban.
Impartita in 5 categorii, specifice ariilor de interes comune tuturor categoriilor de target, Odihna, Mancare, Natura, Miscare, DIY, InTihna.ro reprezinta nu doar o sursa de inspiratie, ci si un prilej de a impartasi cu ceilalti utilizatori "comori" care nu pot si nu vor putea fi niciodata cumparate cu adevarat: locuri, obiecte manufacturate, obiceiuri, tehnici, retete, experiente si, odata cu ele, bucuria de a le fi descoperit si trait pe pielea ta.
In plus, pe InTihna.ro, utilizatorii vor gasi si o harta pe care vor identifica si marca locuri de tihna din Romania si vor putea, in acelasi timp, adera la initiative cu premii, care sa le sustina interesele si alegerile.
Platforma a fost lansata cu participarea a 9 bloggeri, Alex Ionescu, Ariel Constantinof, Bogdana Dobre, Cristina Mazilu, Doru Panaitescu, Ioana Macoveiciuc, Laura Funza, Simona Stanescu, Marius Tudosiei, Radu Bazavan, carora li ve vor alatura, in perioada imediat urmatoare, si alti sustinatori ai unui trai in tihna din blogosfera. Bloggerii vor avea conturi permanente pe platforma si vor impartasi periodic experientele si descoperile lor autentice cu ceilalti utilizatori.
"Este un proiect cu care ne identificam si in care credem cu totii si la care nu as putea spune cu exactitate cati oameni au lucrat. Pentru ca, odata ce s-a nascut ideea, intreaga echipa V8 s-a activat si, alaturi de noi, partenerii si prietenii care ne-au incurajat si ne-au ajutat la fiecare pas, cu recomandari, insight-uri si feedback-uri. Totul, pentru a crea un spatiu in care sa se regaseasca fiecare utilizator in parte." Mihaela Nachi (Account Manager, V8)
Echipele implicate
Echipa Friesland Campina:
Razvan Orbulescu, Marketing Director
Anca Roman, Marketing Manager
Elena Oancea , Senior Brand Manager
Marius Joian, Brand Manager
Echipa V8 Interactive:
Ionut Andrei, Director Executiv
Mihaela Nachi, Account Manager
Corina Angearu, Client Service Director
Andrei Cucoanes, Creative Director
Ana Maria Dutu, Copywriter
Ana Maria Iana, Social Media Strategist
Andreea Popa, Content Writer
Echipa Propaganda:
Andrei Dragota – Copywriter
Paula Rusu – Art Director