Cu aproape 100 de ani de experienta in realizarea echipamentelor profesionale pentru cei mai buni bucatari din Europa, Electrolux aduce excelenta culinara atat in cele mai renumite bucatarii ale lumii, cat si in casele utilizatorilor casnici.
Electrolux a devenit unul dintre liderii globali pe piata electrocasnicelor si a echipamentelor profesionale, dezvoltand solutii inovatoare, concepute cu grija si bazate pe cercetarea aprofundata a nevoilor consumatorilor casnici si profesionali. Anual, grupul Electrolux vinde peste 50 de milioane de produse, in mai mult de 150 de tari.
Datorita pozitiei sale unice, Electrolux este recunoscut pentru adaptarea tehnologiilor profesionale pentru uzul casnic, incurajand astfel performanta culinara si experimentarea continua in bucatarie. De aceea, Electrolux a lansat platforma Secret Ingredient, care inspira consumatorii sa incerce mereu ceva nou, avand la dispozitie nu doar electrocasnice de top, ci si informatii, trucuri si secrete oferite de cei mai renumiti Chefi parteneri Electrolux.
Pe platforma Secret Ingredient, Electrolux propune luna de luna cate un ingredient secret, alaturi de retete si metode prin care acesta poate fi integrat in mesele de zi cu zi intr-un mod eficient, sanatos, usor si creativ. Consumatorii sunt, asadar, incurajati sa isi dea frau liber imaginatiei in bucatarie si sa testeze mereu ceva nou.
Conceptul Secret Ingredient a stat si la baza provocarii pe care Electrolux a inaintat-o specialistilor din industria marcomm in cadrul Cupei Agentiilor la Gatit. 32 de echipe isi vor dovedi creativitatea culinara alegand cate un ingredient secret propus de Electrolux si integrandu-l in mod inedit in reteta cu care vor participa la competitie.
Astfel, cu ajutorul electrocasnicelor Electrolux din cadrul Scolii de Gatit Chef Parade, participantii vor descoperi cat de usor poate fi sa foloseasca anumite ingrediente in retetele realizate chiar de ei.
Acest material face parte din seria editoriala Cupa Agentiilor la Gatit: parteneri.
Despre Cupa
Creativii ingredientelor, ai prezentarilor si ai uralelor isi gasesc locul, pentru al treilea an consecutiv, la Cupa Agentiilor la Gatit. Scriem retetarul Cupei inca din 2013 si starnim creativii sa se infrunte in preparate si farfurii. Competitia face parte dintr-un concept mai amplu de intreceri creative dedicate industriei publicitare din Romania, Cupa Agentiilor. Cupa Agentiilor la Gatit este un eveniment IQads, powered by KISS FM. Partenerii media sunt: Bucataras.ro, Gustos.ro, eCuisine.ro, Culinar.ro, Click! Pofta buna! si La Cucina.