Prigat, cel mai longeviv brand din piata de bauturi necarbonatate din Romania, se reinventeaza anul acesta, printr-o noua campanie de comunicare, numita “Atleti de zi cu zi”. Campania are sloganul “Suc de viata” si este dedicata tuturor celor care fac slalom printre numeroase sarcini, intalniri si provocari de zi cu zi, ca niste adevarati atleti.
Noua initiativa Prigat vine si in contextul lansarii unui nou tip de ambalaj, sticla de 1.75L, pentru gama sa de sucuri racoritoare cu continut de fruct, din categoria still drink: Portocale, Piersici, Visine si Capsuni-Banane.
Conceptul campaniei are la baza o idee impartasita de majoritatea oamenilor: aceea ca viata e ca un sport, iar noi suntem atletii de zi cu zi. De aceea, campania ii prezinta pe atletii de zi cu zi trecand cu succes de numeroasele probe cu care se confrunta, cum ar fi proba de rezistenta in bucatarie, alergarea dupa cel mic in parc, cursa contra cronometru la cumparaturi, prelungirile de la birou, proba de rezistenta pe tocuri.
"Prigat a fost dintotdeauna alaturi de romani, aducandu-le energie, chef de viata si buna dispozitie. Prin aceasta campanie, ne dorim sa ii celebram pe toti cei care jongleaza cu provocari si sarcini de indeplinit in ritmul tot mai alert al zilelor noastre. Ei sunt eroii anonimi, care, desi nu primesc in mod formal medalii si nici solicitari de interviuri la TV, sunt buni atleti ce reusesc sa termine cu bine cursa cu obstacole de fiecare zi. Campania Prigat le este dedicata", spune Claudia Crisan (Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo Romania).
Campania “Atleti de zi cu zi” include spot TV, outdoor, promovare prin canale de social media, comunicare in-store si activitati de PR.
Vizualuri ale campaniei
Echipa PepsiCo implicata in dezvoltarea campaniei Prigat este formata din: Calin Clej (Marketing Director Greater Balkans Beverages & SEE Franchise), Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo Romania), Claudia Crisan (Brand Manager Juices & Flavors, PepsiCo Romania) si Ana-Maria Nastase (PR Specialist, PepsiCo Romania).
Conceptul si materialele campaniei au fost realizate de echipa Leo Burnett Group, formata din: Razvan Capanescu (Chief Creative Officer); Diana Papuc (Art Director); Dinu Cojan (Art Director); Oana State (Copywriter); Adina Teodorescu (Copywriter); Marius Matei (Copywriter); Teodora Stefan (Copywriter); Victor Stroe (Planning Director); Diana Alexa (Brand Communication Director); Mihai Lucanu (Brand Communication Manager); Matei Psatta (Digital Strategy & Social Media Director); Sorin Deleanu (Producer); Oana Bulexa (strategic planner); Vica Schipor (creative planner); Adina Toader (PR specialist); Andreea Pandelea (Social Media specialist).
Noul design al sticlei si al etichetei, precum si materialele de comunicare in-store au fost realizate de echipa Die Kunstfabrik, formata din: Roland Kunst (Owner & Chief Designer); Alexandru Dimonu (Client Service Manager); Valentin Averitai (Art Director).
La realizarea campaniei a contribuit si echipa OMD, formata din Razvan Meirosu (Media Director), Mihnea Pretorian (Digital Director) si Andrei Albu (Media Manager).
Campania a fost dezvoltata 100% in Romania, de la idee la executie. Spotul TV este realizat sub indrumarea regizorului Radu Muntean, a producatorului Dragos Potop, a directorului de fotografie Tudor Lucaciu si a casei de productie Multi Media Est.