Agenda completa ICEEfest 2015: 80 de speakeri, 60 de ore de prezentari si traininguri si 10 ore de distractie

Agenda completa ICEEfest 2015: 80 de speakeri, 60 de ore de prezentari si traininguri si 10 ore de distractie

Agenda ICEEfest 2015, cel mai mare eveniment din Europa Centrala si de Est dedicat internetului, a fost finalizata, cu doua saptamani inainte de startul festivalului, care va avea loc pe 11 si 12 iunie 2015, la Baneasa Shopping City Bucuresti.

Fondatorul ICEEfest, Dragos Stanca, a publicat pe blogul sau structura ICEEfest 2015, dar si cateva cifre referitoare la eveniment.

Astfel, in doar doua zile, peste 80 de experti vor urca pe cele cinci scene ale festivalului (Innovation, Know-How, Experts si doua scene VIP) si vor oferi publicului 60 de ore de prezentari si traininguri.

De asemenea, vor fi si 10 ore de distractie si networking, in ambele seri, la The Viral Nights (stand-up, concerte live, IAB MIXX Awards si party - in prima seara, stand-up si proiectii funny - in a doua seara).

''Este un eveniment care incearca sa trateze comunicarea, media, marketingul si tehnologiile care duc la transformarea radicala a economiei, prin Internet, intr-un format cat mai structurat si util pentru deciziile pe care le veti lua. Cred ca afirmatia 'Economia digitala schimba totul', din campania de comunicare, e foarte corecta: nu mai exista nici o zona de business care sa nu fie impactata major de Internet'', spune Dragos Stanca.

ICEEfest 2015 este structurat pe sapte teme majore: Content si jurnalism; Creativitate, amplificare si awareness; Performance marketing si eCommerce; Mobile & Apps; Programmatic trading; Startups si finantari; The Viral Nights. 

Au mai ramas de vanzare circa 350 de bilete, iar acestea au preturi speciale pentru studenti, startups si ecommerce. De asemenea, exista posibilitatea unor preturi speciale pentru grupuri sau accesul doar la anumite parti din festival (spre exemplu doar pentru partea de ''distractie'', via IaBilet.ro).

Totodata, trebuie amintita lansarea aplicatiei ICEEfest, despre care fondatorul festivalului spune ca ''vrem sa o transformam intr-o comunitate cat mai selecta si utila in business (motiv pentru care nu e disponibila decat celor care au un bilet la festival)''.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related