Aura Sorescu-Alboiu si Raluca Berceanu (Geometry Global), despre Campania Oamenilor Invizibili: Cand puterea ta de decizie e 0, e ca si cum n-ai fi. Practic, esti invizibil. Asa suntem toti intr-un sistem de sanatate care nu functioneaza

Aura Sorescu-Alboiu si Raluca Berceanu (Geometry Global), despre Campania Oamenilor Invizibili: Cand puterea ta de decizie e 0, e ca si cum n-ai fi. Practic, esti invizibil. Asa suntem toti intr-un sistem de sanatate care nu functioneaza

Geometry Global  si Observator reiau colaborarea si in 2015 pentru o noua campanie sociala, dupa ce anul trecut proiectul Doneaza Rosu pentru Romania / The RGB News a instaurat regimul albastrului pe Facebook, la TV si in cadrul mai multor festivaluri de publicitate locale si internationale. 

Obiectivele primare ale Campaniei Oamenilor Invizibili sunt mediatizarea si adresarea obstacolelor rasarite in calea romanilor care au nevoie de transplanturi de organe si cauzate de sistemul medical defectuos. Indemnul catre a dona organe este implicit, dar oamenii invizibili nu sunt pacientii de pe listele de asteptare, suntem toti cei ale caror pozitii nu sunt luate in seama, vor sa ne spuna oamenii de la Geometry Global. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related