Alina Sorescu este noua mamica din comunitatea Mamicile iubesc

Alina Sorescu este noua mamica din comunitatea Mamicile iubesc

"Suntem mamicile noii generatii, care credem in puterea noastra de a face o lume mai buna impreuna cu piticii nostri." – este, pe scurt, manifesto-ul comunitatii din jurul produsului Bepanthen® din care face parte, incepand cu 2015, si Alina Sorescu.

Strategia Kaleidoscope Proximity pentru Bepanthen® a identificat, a rezolvat si continua sa rezolve o serie de probleme punctuale identificate in research-ul initial – de la utilizare produs la procesul de recomandare, vizibilitate si perceptie.

Rezultatul? Comunitatea Bepanthen®, pe numele ei de scena Mamicile Iubesc, numara trei ani mai tarziu peste 160.000 de membri, iar cel mai nou dintre ei este Alina Sorescu – solista si prezentatoare TV, mama Carolinei si profesoara de canto in cadrul propriului ei atelier pentru copii.

"Imi place sa ma gandesc la locul acesta ca fiind cel in care pot gasi multe dintre prietenele mele mame pe care inca nu le am in viata reala. Cat despre asocierea de imagine cu Bepanthen®, ma simt realmente confortabila pentru ca impartasim aceleasi valori. Mai mult, sunt mereu intr-un dialog constructiv cu agentia si sunt extrem de entuziasmata pentru ca, astfel, povestea noastra, a mamicilor din noua generatie, este auzita si pusa pe agenda publica.", marturiseste Alina.

Colaborarea cu Alina Sorescu are obiectivul de a deschide conversatia despre o noua plaja de subiecte in comunitate, toate in relatie cu problemele si nevoile mamicilor din noua generatie.

Povestea mamicii Alina Sorescu:



"O alta oportunitate pe care am identificat-o impreuna cu echipa Kaleidoscope cu ocazia colaborarii cu Alina a fost contentul video care, doar din testari, a reiesit ca fiind un format de succes in comunitate. Astfel, nu doar ca incepem seria de conversatii in format video cu Alina, dar ne bucuram si de extinderea ecosistemului, respectiv deschiderea canalului de YouTube Mamicile iubesc la care va invit sa va abonati.", a declarat Larisa Gavrila (Brand Manager Bayer Romania).

In 2015, Bepanthen® si Kaleidoscope Proximity vor incepe si dezvoltarea unor solutii de utlity pe platforma de mobile pentru comunitatea Mamicile iubesc, ale caror obiective vor fi intarirea pozitionarii de brand in raport cu provocarile modernitatii.

"Incepand cu luna mai, vom lansa odata la doua saptamani o noua tema de discutie impreuna cu Alina, discutie careia i se pot alatura membrii comunitatii noastre, fie ca sunt pe Facebook, site-ul mamicileiubesc.ro, YouTube sau Google+. O comunitate adevarata transcede platforma.", a precizat Andreea Strachina (Head of Communication Design la Kaleidoscope Proximity).

Echipa proiectului "Mamicile iubesc" by Kaleidoscope Proximity este formata din:

Head of Communication Design: Andreea Strachina
Video Creative Director: Dan Petru
Animator: Otilia Fleissig
Art Director: Laura Belc
Community Manager: Anna Kozma
Account Director: Andrei Dragu
Account Manager: Maria Turbatu

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related