In urma licitatiei organizate de URSUS Breweries la inceputul acestei luni, agentia Saatchi & Saatchi Romania a castigat proiectul de dezvoltare a POSM-urilor pentru trade-ul traditional si modern din cadrul campaniei URSUS din aceasta vara.
Aflata sub platforma "Seara URSUS", campania are ca misiune in acest an sustinerea activa a iesirilor cu prietenii.
Prin licitatia castigata, agentia Saatchi & Saatchi Romania marcheaza inceputul colaborarii cu unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania.
"Campania de vara Ursus este printre cele mai importante campanii pentru noi si ne bucuram sa avem alaturi un partener valoros impreuna cu care vom dezvolta in continuare URSUS, cea mai iubita marca din segmentul premium." Cristina David (Trade Marketing Category Manager - URSUS Breweries Romania)
"Este o mare placere sa lucram cu echipa URSUS. Castigarea pitch-ului URSUS ne da incredere ca eforturile si calitatea muncii noastre sunt apreciate la justa valoare". Radu Luca (Managing Director - Saatchi & Saatchi Romania)