Anul acesta, in competitia Romanian EFFIE Awards, 24 de agentii si 3 companii au inscris 99 de campanii, pentru 70 de branduri.
Acestea vor fi evaluate in perioada urmatoare de catre un juriu format din peste 50 de reprezentanti seniori ai industriei de marketing si comunicare din Romania. Neal Davies, Presedintele si CEO-ul EFFIE Worldwide, este cel care va conduce juriul festivalului care recunoaste eficienta in comunicare. Campaniile vor fi evaluat din perspectiva rezultatelor de vanzari si a obiectivelor de comunicare atinse si depasite.
Cele mai bune proiecte vor fi premiate in cadrul festivitatii de premiere, ce va avea loc pe 2 iunie, in Bucuresti, la Ateneul Roman. Gazda evenimentului va fi Andi Moisescu.
In agenda Romanian EFFIE Awards 2015 este programata si o conferinta sustinuta de Neal Davis tot pe 2 iunie, la sediul IAA, de la ora 10. Titlul conferintei este The Confidence To Embrace Change: Key Insights and Learning From The Effies si se adreseaza oamenilor de marketing din companii si agentii. In opinia sa, majoritatea persoanelor din aceasta industrie nu este intotdeauna sigura cum sa foloseasca canale noi sau cum sa decida care este canalul principal de comunicare. Prezentarea sa va include studiile de caz ale unor campanii internationale sau date din Raportul Effie cu rolul de a incuraja folosirea unor metode noi in campaniile de comunicare.
Biletele la gala de premiere costa 300 de lei plus TVA pentru membrii IAA/UAPR si 400 de lei plus TVA pentru non membri. Acestea se pot achizitiona direct de la organizatori, printr-un e-mail trimis la adresa [email protected].
Intrarea la conferinta lui Neal Davis este libera, insa inscrierea este necesara. Locurile se pot rezerva tot printr-un e-mail trimis catre The Institute.
EFFIE Awards este un festival international sub licenta EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat in 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marca al industriei de marketing si comunicare, organizat de International Advertising Association Romania (IAA Romania), in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si implementat de The Institute.