Leo Burnett Group semneaza o noua campanie Bergenbier, care introduce o inovatie de ambalaj: cerneala termosensibila. Noua tehnologie te ajuta sa stii cand berea e perfect rece, pentru ca muntii de pe ambalaj se coloreaza in albastru. Vara asta prietenia este sarbatorita asa cum trebuie.
Spotul TV dramatizeaza racorirea garantata de muntii albastri de pe ambalaj prin aducerea muntelui la mare. Prietenii care se indreapta spre un bar de pe plaja descopera cu supriza un loc care arata ca o adevarata statiune de munte, unde oamenii poarta natural caciuli si fulare in plina vara, se dau cu sania sau snowboard-ul pe nisip si joaca volei peste un fileu de schiuri. Iar berea se bea obligatoriu cu manusi, deoarece e rece ca gheata.
Mai mult, pe parcursul noii campanii, spotul TV va fi insotit de o strategie de comunicare online, POSM-uri si executii speciale in-store, dar si de o executie speciala OOH.
Odata cu lansarea tehnologiei inovatoare, Bergenbier completeaza si gama Bergenbier Fresh cu un nou sortiment: Bergenbier Fresh Soc. La fel de racoritor, dar cu doar 1.9% alcool.
“Lansarea ambalajului inovator Bergenbier ne-a obligat sa gasim o idee la fel de suprinzatoare. Iar aducerea muntelui la mare nu numai ca ne-a ajutat sa transmitem mesajul de maxima racorire, dar ne-a permis sa ne si jucam intr-o lume fresh, amuzanta si interesanta pentru prietenii Bergenbier”.
Adina Teodorescu - Senior Copywriter, Leo Burnett Group
“Inovatia este una dintre prioritatile noastre, pentru ca dorim sa le oferim consumatorilor nostri cea mai buna experienta de consum. Ii invitam astfel sa intampine vara cu o bere rece, lucru indicat foarte clar de noul ambalaj termosensibil Bergenbier. Bergenbier este singurul brand de pe piata care ofera tehnologia termosensibila atat la doza cat si la sticla, pentru toate tipurile de bere din portofoliu – blonda, fara alcool si Fresh Mixes".
Valentin Stoenescu - Senior Brand Manager, Bergenbier S.A.
Echipa care a contribuit la realizarea proiectului:
- din partea Leo Burnett Group: Adina Teodorescu (Senior Copywriter), Dinu Gojan (Senior Art Director), Cristina Corbu (Brand Comm Manager), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer);
- din partea Bergenbier S.A.: Valentin Stoenescu (Senior Brand Manager), Laura Otopeanu (Brand Manager), Diana Pagila (Junior Brand Manager).
Fidel mentalitatii potrivit careia intinzandu-te dupa stele nu vei atinge intotdeauna una, dar nici nu te vei intoarce cu un pumn plin de noroi, Leo Burnett Group este intr-o permanenta cautare a excelentei. Integrand competentele de advertising ale Leo Burnett cu cele de digital ale iLeo si cele de shopper marketing ale Arc, Leo Burnett Group vine cu o abordare cu adevarat integrata si propune un model de business proaspat, solutii concrete si nu doar o valorificare a competentelor agentiei.