Grupul Hello lanseaza Foodwise, divizie specializata care va comunica pentru clientii din zona de food & beverages ai grupului. Portofoliul va cuprinde companii si branduri precum Ursus Breweries (Ursus, Timisoreana, Ciucas), PPD Romania (cu marci ca J&B, Johnnie Walker, Smirnoff, Tazovsky Vodka, Campari, Cinzano, Aperol), Coca-Cola HBC, FrieslandCampina, Lactalis, Hame etc. Hello estimeaza pentru Foodwise venituri de aproximativ 700.000 de euro la finalul acestui an.
"Dupa aproape cinci ani de activitate, cu rezultate frumoase si expertiza pe segmentul de food & beverages, am simtit nu doar nevoia unei extinderi pentru Hello, ci si a unei specializari pe un domeniu unde deja am confirmat. Asa ca, in urma unui audit de brand, realizat in randul clientilor si intern, in randul colegilor din agentie, am luat decizia sa construim Foodwise, o divizie noua, specializata, cu oameni pasionati si dedicati acestui segment", spune Marilena Istratescu (Managing Partner Foodwise).
Echipa Foodwise are o experienta de peste zece ani in implementarea proiectelor de comunicare pentru branduri importante din zona de food & beverages, atat la nivel local, cat si international. Echipa numara in prezent 16 oameni specializati in strategie, client service, creatie, productie si implementare. Selectarea echipei a fost realizata in urma unui proces de recrutare, care a durat aproximativ jumatate de an.
Serviciile Foodwise acopera patru arii de comunicare: identitate de brand si design, comunicare integrata, organizare de evenimente si on & off trade marketing. Foodwise isi propune sa coopteze in dezvoltarea si implementarea proiectelor de comunicare key opinion leaders pe segmentul de food&beverages, de la cercetatori in domeniu, reprezentanti ai ONG-urilor si pana la bloggeri de food, chefs sau food artists.
"Plecam la drum nu doar cu expertiza acumulata si validata in timp, ci si cu certitudinea ca este nevoie de specializare. Comunicarea este un domeniu foarte vast si, poate de aceea, uneori vag. Asa ca, de cele mai multe ori, clientii, atat companiile multinationale, cat si cele locale, au nevoie de servicii specializate, de proiecte creative care aduc rezultate. In acest sens, nevoia de a infiinta Foodwise a venit in mod firesc", spune Cristina Diaconescu (Creative Partner Foodwise).
"O veriga esentiala in livrarea oricarui proiect o constituie calitatea si eficienta executiei acestuia. Executia este cea care desavarseste demersul de cercetare, strategie si creatie si asigura manifestarea brandului in fata consumatorilor. De aceea, pentru noi si pentru clientii nostri sunt importante experienta si rezultatele in industria de food&beverages", spune Andreea Celescu (Operational Partner Foodwise).