AFI si Mega Mall - e cliseu sa-i zicem "Urzeala Mall-urilor"?

AFI si Mega Mall - e cliseu sa-i zicem "Urzeala Mall-urilor"?
Sursa: andreicismaru.ro

Dupa popcorn-ul de la Universitate, mingile de la Romana si cupcake-urile din fantanile de la Unirii, cred ca toti am aflat de Mega Mall. Ei bine, in ring paseste AFI Palace Cotroceni si da crosee delicate, fix de langa un Mega Mall-ul nebanuitor. Responsabilii s-au aratat: e vorba de Lowe & Partners Romania.

Ca sa fim intelesi, printre executiile campaniei semnate Rusu+Bortun erau si o serie de OOH-uri in care protagonisti sunt simpli bucuresteni, oameni cu nume ca al vostru si-al meu, care mai mult ca sigur o sa gaseasca ceva de facut la Mega Mall. E vorba de Alex, Mihai cu Dora, Radu si Ana, Maria, David si Ioana cu-al ei Toma. 

Dar ia uite cum, odata cu replica AFI, Ioana si Toma au discursuri discordante. Ca ne-au zis una, si-acum spun alta. Pai in cine sa mai ai incredere?

La AFI, e MEGA fun sa mergi
Sursa foto: Andrei Cismaru


Ioana si Toma, cu trei saptamani inainte


Daca o sa vedem OOH-uri corespondente si cu toti ceilalti bucuresteni - ca de ce ar fi Ioana si Toma mai cu mot, pana la urma? - fiti siguri c-o sa le postam aici. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Rusu+Bortun

Rusu+Bortun este o agentie de strategie si manifestare creativa de brand. Conform Art Directors Club, Rusu+Bortun este printre cele mai creative agentii din Romania in 2022. Din 2008, Rusu+Bortun integreaza servicii... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related