Compania Rio Bucovina a ales agentia WoPA (Weapons of Public Attraction) pentru gestionarea, in anul 2015, a activitatilor de comunicare aferente apei minerale naturale Bucovina Carbo, in contextul accentuarii competitivitatii de pe segmentul producatorilor si distribuitorilor romani de apa minerala.
Conceptul care sta la baza campaniei Bucovina Carbo - Infioara-ti Simturile este inspirat din experienta intensa la nivel senzorial, nemistificata, a consumatorului cu produsul, ceea ce aduce pentru Rio Bucovina deschidere catre publicul tanar si o imagine a marcii complet revigorata.
Comunicarea continua pe platforma consacrata a apei Bucovina—Echilibrul suprem pentru corp si minte. De aceasta data, consumatorul se poate bucura pe deplin constient de senzatiile pe care le traieste cand gusta Bucovina Carbo, pentru ca experienta este una reala, pusa sub lupa in spotul tv si transpusa in materiale de informare la raft.
"Analiza a relevat ca, in incercarea de a se diferentia, majoritatea apelor carbo au ocupat teritorii de comunicare extrem de diverse, departandu-se de simplitatea esentei produsului. Am ales sa pozitionam Bucovina Carbo intr-o zona de comunicare "in your face", cea a simturilor, deschizand astfel dialogul dintre brand si consumator", a spus Ionut Datcu (managing partner WoPA).
"Cum ar fi daca v-as spune ca ideea a izvorat din lipsa de imaginatie? Ar fi tabu sa spun asta, nu se cade. Dar, de data asta, am preferat sa ne rezumam la feeling, si nu la imaginatie. Vorba aia, se luasera deja Cosanzenele, unicornii si muntele forever green cu nelipsitul izvor sclipitor. Sigur stiti despre ce vorbesc, peisajul ala mai fresh decat rufele din reclamele pentru detergent. Plus ca in ultima vreme se creeaza un basm intreg si se pierde din vedere fix produsul, care e personajul principal. Prea multe lucruri sunt despre Cum ar fi daca si prea putine despre Chiar asa e. In cazul Bucovina Carbo, firul povestii a venit la fel de natural ca senzatiile pe care le ai atunci cand o bei", a precizat Luca Bulacu (creative partner WoPA).
"Si daca tot am vorbit de efectele apei Bucovina Carbo si de senzatii reale, executiile au fost asigurate de Toni Fiory si de echipa Saga Film, asa ca efectele au iesit de senzatie. Totul a fost la inaltime. Cam la inaltimea celui mai inalt munte din care izvorasc… ati prins ideea :)", a adaugat Luca Bulacu.
Spotul a fost filmat cu o camera high-speed de ultima generatie, parte dintre cadre fiind trase cu 1.600 de fotograme pe secunda. Spotul Bucovina Carbo - Infioara-ti Simturile functioneaza ca un deja-vu pentru publicul consumator, care vede, in cel mai mic detaliu, cum reactioneaza organismul la un stimul ca efervescenta apei minerale carbo de calitate.
Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost infiintata in anul 2006, avand ca obiect principal de activitate imbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum si productia bauturilor racoritoare. Compania Rio Bucovina se afla in top 3 al producatorilor si distribuitorilor romani de apa minerala naturala.
Vizualuri din campanie
Echipele implicate
Echipa de strategie si creatie WoPA
Ionut Datcu – managing partner, strategy
Luca Bulacu – creative partner
Tania Oprea – copywriter
Mihai Gheorghiu – senior art director
Lucian Patareniuc – graphic designer
Raluca Berescu – account director
Magda Schnell – account director
Bogdan Luca – av producer
Echipa Rio Bucovina
Corina Ganceanu – marketing manager
Maria Nica – project manager
Carmen Radu – brand manager
Echipa de productie
Productie spot tv
Tony Fiori – regizor
Max Lemnij – DOP
Saga Film – casa de productie
Marius Bucur – producator
Productie vizualuri
NewFolder – studio foto
Dan Vezentan – fotograf