Jurnalisti si producatori de continut de la mari publicatii globale vin la ICEEfest

Jurnalisti si producatori de continut de la mari publicatii globale vin la ICEEfest

The Huffington Post, The New York Times, Le Figaro, El Pais si VICE sunt doar cativa dintre gigantii din domeniul jurnalismului si publishingului care vor fi reprezentati la ICEEfest 2015, cel mai mare festival din Europa Centrala si de Est dedicat internetului, care va avea loc pe 11 si 12 iunie 2015 la Grand Cinema & More.

In prima zi, 11 iunie, de la ora 9.15, in cadrul sesiunii ''Quality content in the digital age'' (“Continut de calitate in era digitala”), vor vorbi Koda Wang, COO al The Huffington Post, si Jean-Christophe Demarta, vice-president - Global Advertising al The New York Times.

The Huffington Post, un agregator online si blog fondat de Arianna Huffington in 2005 e considerat cel mai popular site politic din SUA si in top 100 site-uri de continut la nivel global. In 2011, Huffington Post a fost cumparat de AOL cu 315 milioane de dolari, iar in 2012 a devenit primul produs media 100% digital din SUA care are in palmares un premiu Pulitzer. In august 2014, Huffington Post a avut 115 milioane de vizitatori unici la nivel global, prima data cand a fost depasita ''borna'' de 100 de milioane.

In calitate de COO - Chief Operational Officier - al Huffington Post, Koda Wang se ocupa de afacerile globale ale companiei. Anterior, Wang a fost General Manager al afacerilor internationale ale Huffington Post, ajutand la expansiunea produsului in 13 tari, care genereaza in total jumatate dintre vizitatori. La ICEEfest 2015, tema prezentarii lui Koda Wang va fi ''Becoming a global digital media company'' (“Cum sa devii o companie media digitala globala”).

The New York Times a fost infiintat in 1851 si este supranumit ''The gray lady'' (Doamna in gri) datorita stilului conservativ si a impartialitatii. De-a lungul istoriei, The New York Times a obtinut 114 premii Pulitzer, iar in septembrie 2014 avea un tiraj de 1,38 milioane de exemplare zilnic, al doilea cel mai mare din SUA dupa The Wall Street Journal.

In calitate de vice-president - Global Advertising al The New York Times, Jean-Christophe Demarta supravegheaza activitatile internationale din portofoliul ziarului.

La “polul” oarecum opus, VICE - revista canadiana lansata in anii ’90 care reinventeaza jurnalismul pentru generatia celor nascuti dupa 2000 - vine la ICEEfest sa vorbeasca despre cum Internetul a schimbat fundamental modul in care tinerii consuma continut. Ce subiecte si controverse ii preocupa si cum arata “noul jurnalism”?

De asemenea, cei care lucreaza in domeniul contentului (jurnalism, strategie, marketing, vanzari) si vin la ICEEfest 2015 vor fi cu siguranta interesati si de sesiunea ''The champions of premium publishing'' (Campionii publicatiilor premium), care va avea loc in cea de-a doua zi de ICEEfest 2015 (vineri, 12 iunie), de la ora 12. In cadrul acesteia vor vorbi George Nimeh (Chief Digital Officer la KURIER), Victor Arbalzar Gonzalez (Head of Digital Operations la Prisa Noticias, editorul unor ziare celebre precul El Pais sau AS), Bertrand Gle (New Media Director la Le Figaro) si Carsten Kritscher (Commercial Director la VICE), care vor vorbi despre provocarile transformarii media traditionale, dar si alte teme care urmeaza sa fie comunicate.

In plus, jurnalistii si ceilalti participanti interesati de domeniul media de la ICEEfest 2015 au ocazia sa participe la workshopul ''The challenges of content producers'' (Provocarile producatorilor de continut), care va avea loc pe 11 iunie de la 14.30 si la care vor participa Koda Wang, George Nimeh, Victor Arbalzar Gonzalez si Carsten Kritscher.

ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficial a festivalului este Toyota Hybrid. Bilete se gasesc pe site-ul oficial, www.iceefest.com. Acolo gasiti si agenda evenimentelor din cadrul festivalului: http://www.iceefest.com/agenda

Televiziunile si publicatiile online cu trafic semnificativ, interesate sa trimita jurnalisti si angajati la ICEEfest, beneficiaza de tarife preferentiale, in schimbul sustinerii festivalului. Detalii via e-mail: [email protected].

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related