Pe vremea cand Instagram-ul si Whatsapp-ul nu erau nici macar concepute, daramite in buzunarele lui Zuck, exista acest serviciu pe care va veti chinui sa vi-l amintiti: MMS-ul. Un fel de precursor al mai sus numitelor aplicatii, prin mesajele multimedia puteai trimite mutunachi iubitei, glume de autobaza prietenilor si, in general, cam orice imagine, gif, sunet sau text.
Prin 2007, o reclama la Cosmote care anunta ca MMS-ul e la pret de sms (!) crea o isterie pasnica in randurile iubitorilor de romanisme hilare:
Nu stim daca spotul, care a apartinut celor de la CohnandJansen JWT, a fost gandit "ca sa devina viral", dar ideea e ca le-a reusit. Asa ca am vrut sa ducem viralul la control cu Alex Negoescu (Deputy Creative Director, CohnandJansen JWT). Sa ne spuna el care o fi reteta unui viral, care sunt motivatiile oamenilor de a share-ui obsesiv spot-uri si cate si mai cate. In cele ce urmeaza: