Invent Media, unul dintre principalii jucatori pe piata publicitatii indoor, isi extinde reteaua de spatii indoor cu cea mai mare Beer Hall din Europa – Beraria H. Cu peste 40.000 de clienti pe luna, aceasta reprezinta un punct cheie pe harta atractiilor din capitala, avand un potential urias pentru indoor advertising.
Proiectele de comunicare din cadrul berariei pot include atat partea expozitionala prin intermediul standurilor si al citylight-urilor amplasate in puncte cheie, cat si campanii de sampling sau alte activari neconventionale. Promovarea indoor devine astfel un mediu de promovare complementar si eficient, datorita interactiunii directe cu publicul tinta.
Dezvoltarea constanta a portofoliului de spatii expozitionale reprezinta un criteriu extrem de important in comunicarea indoor. Eficienta campaniilor este conditionata atat de locul in care se face reclama, cat si de solutiile de expunere. Astfel, strategia agentiei a fost intotdeauna orientata catre extinderea retelei indoor cu spatii care sa intruneasca toate criteriile necesare pentru a avea succes: tipologie, numar de vizitatori, perceptia opiniei publice asupra locului.
"Dezvoltarea portofoliului cu locatii indoor premium este o promisiune pe care o facem clientilor nostri. O promisiune a tuturor eforturilor noastre de a realiza campanii eficiente, care sa aiba un impact real in comunicarea pe care o desfasoara. Credem cu tarie ca noua colaborare ne ajuta sa ne tinem de cuvant. Beraria H are un urias potential de valorificat, nu doar datorita numarului impresionant de vizitatori, ci si tipologiei acestora: sunt persoane care lucreaza in companiile multinationale sau expati, persoane din middle si top management care aleg sa isi petreaca timpul aici. Si cel mai important este ca acest public este relaxat si deschis" declara Eduard Petrescu (Managing Director Invent Media).