Sub deviza „Reach the Rich!” programul Salon TV aduce in atentia jucatorilor de pe piata imobiliara ideea de SMART Advertising

Sub deviza „Reach the Rich!” programul Salon TV aduce in atentia jucatorilor de pe piata imobiliara ideea de SMART Advertising

SalonTV anunta oportunitati pentru aria imobiliarelor. Programul SalonTV, singura televiziune adresata femeilor din Bucuresti are o noua rubrica, „Imobiliare”, destinata informatiilor din domeniu. Sub deviza „Reach the Rich!” programul Salon TV aduce in atentia jucatorilor de pe piata imobiliara ideea de SMART Advertising, concept prin care brand-urile pot ajunge cu informatia direct  in fata potentialilor clienti, in contextul unei maxime disponibilitati de receptare a mesajului.

Televiziunea Salon TV emite in saloanele de infrumusetare premium din Bucuresti, difuzand un program de lifestyle urban combinat cu publicitate informationala, care ajuta brandurile si intreprinzatorii sa isi promoveze afacerile si marcile.

Programul Salon TV este adresat in special publicului feminin, intr-un mediu cu disponibilitate maxima de asimilare a mesajului, cu o rata de vizualizare de peste 90%, continand diverse rubrici care au ca scop captivarea atentiei, oferind informatii structurate pe rubrici de interes tip: fashion, lifestyle, beauty, family, business info, deco, health, entertainment. Din dorinta de a completa programul oferit clientelei saloanelor si a raspunde intereselor acestora, Salon TV a introdus in program rubrica „Imobiliare”

Aceasta initiativa este o oportunitate pentru toti cei care activeaza in spatiul imobiliarelor si care doresc sa isi faca mesajul cunoscut in fata unei audiente cu putere financiara. Suntem deschisi propunerilor din partea reprezentantilor de ansambluri imobiliare, dezvoltatorilor, cladirilor de birouri bucurestene care doresc sa vanda sau sa inchirieze, agentiilor imobiliare care cauta clienti cu venituri peste medie.

Conceptul SalonTV respecta riguros obiectivele marketing-ului inteligent:

Specific – Singurul mediu interactiv de indoor advertising, care emite direct in fata clientilor, al caror timp de asteptare de aproximativ o ora este valorificat prin informatie, divertisment si publicitate. Reteaua se adreseaza unei nise precise, care ajuta companiile sa identifice exact publicul la care va ajunge mesajul lor: femei din mediul urban, cu venituri si studii peste medii si superioare.

Masurabil – Media lunara a clientelor care frecventeaza cele 45 de saloane in care emitem este de 30.000. Rata de vizualizare a content-ului este de peste 90%.

Accesibil – Ecranele SalonTV au ca principala caracteristica expunerea. Situate la o distanta de aproximativ 60 cm de client pentru o perioada medie de 60 minute la o vizita in salon.

Relevant – programul are un impact de awareness si datorita repetarii programului la aproximativ o ora, se induce un comportament persuasiv spre memorare si achizitionare.

Delimitat in timp – campaniile sunt mai usor de memorat  datorita repetitivitatii continutului in cadrul timpului de asteptare. Afisajul mesajului contribuie la crearea de brand awareness  si stabilizeaza in timp ideea de marca, intarind credibilitatea si increderea in companie.

Cu o rata de vizualizare maxima, Salon TV valorifica timpul de asteptare atunci cand clientele sunt la tuns, coafat, manichiura, pedichiura, ingrijire corporala, ecranele SalonTV fiind pozitionate  pe oglinzi, in fata scaunelor, fiind accesibile vizionarii, distanta dintre client si ecrane fiind de maxim 60 cm.

SalonTV ofera o expunere singulara, fara a suprapune reclamele altor branduri in acelasi timp, cum se intampla in cazul altor suporturi media (rame, afise, postere, roll-up, stickere etc). Continutul programului TV este captivant si clientul il va urmari garantat, fiind singura informatie video pe care acesta o poate urmari in timpul de asteptare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related