Polle de Maagt, omul din spatele uneia dintre cele mai reusite si premiate campanii pentru o companie aeriana, vine la ICEEfest 2015.
In 2010, la doar doua luni dupa tragedia aviatica in care isi pierdea viata presedintele Poloniei, de Maagt si agentia Boondoggle incercau sa redea oamenilor increderea in companiile aeriene si sa le faca o surpriza pasagerilor care asteptau sa se imbarce in cursele KLM.
Asa a aparut ”KLM Surprise”, o campanie in care pasagerii companiei olandeze primeau, inainte de imbarcare, mici cadouri personalizate, in functie de informatiile de pe profilurile lor de socializare.
In trei luni, 28 de pasageri KLM au primit cadouri personalizate, insa actiunea companiei olandeze a generat milioane de reactii pozitive in intreaga lume, in special pe Twitter.
Campania, care a pornit de la o intrebare simpla (Este fericirea virala?), a primit Leul de bronz la festivalul de publicitate de la Cannes si aurul si argintul la Spinawards.
Omul din spatele ”KLM Surprise”, olandezul Polle de Maagt, a inceput in 2006 sa scrie articole despre marketing in social media, iar ulterior a creat campanii pentru IKEA, Starbucks sau Nike.
Polle de Maagt este numai unul dintre zecile de speakeri deja confirmati pentru editia 2015 a ICEEfest, care va avea loc in 11 si 12 iunie la Baneasa Shopping City. ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Bilete se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com.