Irlandezii sunt un popor de oameni dedicati. Adauga o doza serioasa de pasiune in literatura, sport, politica, dar si in distractie. Pe scurt, se dedica trup si suflet orice ar face. Unul dintre ei, D. E. Williams, este astazi omagiat prin intermediul unui whiskey irlandez fin, introdus pe piata inca din 1829: Tullamore D.E.W.
the Syndicate nu s-au ales doar cu un client nou in portofoliu, ci si cu o poveste frumoasa despre ambitie, inovare si succes, care trebuie manuita cu grija si creativitate pe masura. Prima incercare a fost sarbatorirea St. Patrick’s Day in 7 orase din tara si, ce ocazie mai buna de a insufla oamenilor spiritul irlandez, daca nu Ziua Nationala a Irlandei?
Mecanismul a fost simplu: savurezi un pahar de whiskey Tullamore D.E.W, primesti o moneda norocoasa, care iti aduce premii irish. the Syndicate a plusat si cu patru "irlandezi", care au adus voia buna in barurile din Bucuresti si au vestit St. Patrick’s Day, petrecand cot la cot cu cei prezenti.
"Sa lucram pentru un brand cu o poveste savuroasa in spate este o placere. Daca vorbim despre un produs ambitios, rebel si distractiv, atunci devine un real deliciu creativ. Am reusit sa surprindem personalitatea irlandeza a Tullamore D.E.W in conceptul nostru de comunicare, strigand cu fiecare ocazie "Glasses up!"", marturiseste Vali Vernea (Client Service Director, the Syndicate).
Campania a cuprins elemente de branding in Horeca, teasing campaign si promovare online.
Echipa the Syndicate:
Florin Olingheru – Creative Director, Razvan Vasiloiu – Head of Strategy, Valentin Vernea – Client Service Director, Alexandra Saghin – Account Executive, Ovidiu Anghel – Copywriter, Mihai Secuianu – Art Director, Adrian Savescu – DTP