Dani Macarie (Creative Director, Ogilvy) a trecut prin 5 ani de Facultate de Filosofie. Cum imi sufla o colega filosoafa in casca, se prea poate ca domnul profesor Vasile Morar sa-l fi prins la cel putin doua cursuri in anii de studentie - de etica si, mai apoi, de estetica. Cert este ca a avut elan sa ne raspunda la urmatoarea intrebare, inspirata de morala crestina: care sunt cele mai mari pacate ale publicitatii si in ce feluri se manifesta ele? Putem vorbi despre cum se vad cele 7 pacate capitale din publicitate? Luam treaba in gluma, o luam in serios, sau si si?
[Pacatele publicitatii] Dani Macarie: Nu trebuie sa fim lacomi, dar sigur indemnam uneori la lacomie. Si la desfranare si la invidie si la iubire de arginti (imi tot vine sa pun smiley-uri)
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: