Daca, uneori, se discuta despre comunitatile de brand pe un ton romantizat (vezi nevoile comunitatii puse pe primul plan, comunicarea personalizata, content-ul relevant care ajuta), sa nu uitam ca ele au si niste obiective de indeplinit. Cum spune si Andrei Lupu (Digital PR and Social Media Manager, Daescu Bortun Olteanu) in cele ce urmeaza: "Construiesti pe un sentiment, pe o adeziune sociala, insa o comunitate de brand inseamna o investitie. Trebuie sa existe un outcome, altfel este inutila". Na, ca am dat de un subiect despre care am putea vorbi zile intregi. Asta o sa si facem - pe 21 si 22 mai, la UniCredit Tower, in cadrul Brands & Communities 2015. In continuare, il citim pe Andrei:
Andrei Lupu (Daescu Bortun Olteanu): E o iluzie de ppt sa crezi ca oamenii sunt racordati nonstop la brandul tau
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: