Sergiu si Andrei se lauda ca-s matinali in fiecare zi la radio

Sergiu si Andrei se lauda ca-s matinali in fiecare zi la radio

Unul mai matinal decat celalalt, Sergiu Floroaia (cel mai matinal) si Andrei Ciobanu (mai putin, in perioada asta) implinesc 9 luni de cand fac emisiunea cu care rasare Kiss FM-ul in fiecare dimineata, de luni pana vineri. Stiau la fel de multe despre despre radio, cate despre femei. Anume, daca trebuie sa fii undeva la o anumita ora, e numai si numai spre binele tau sa fii.

Pentru cei care au uitat sa-si ia lecitina, prin septembrie anul trecut eram dati peste cap de campania de teasing pentru acest matinal, care a venit in mai multe faze. Mai intai, a fost mistoulApoi, a fost raspunsul. Ambele, scrise de Sergiu si Andrei. Intre acestea doua, noi ne-am amintit si de slagarele care i-au plasat pe acestia in sufletele noastre.

Neconventionali cum suntem, am decis sa sarbatorim 9 luni de Sergiu + Andrei + Kiss FM cu un interviu. I-am intrebat despre trezitul dimineata, despre ce-au invatat pana acum, despre cum au decurs colaborarile cu brandurile si cat la suta se considera oameni de radio vs. comedianti de scena.

Pana maine dimineata de la 06.00, hai sa "razi cu Sergiu si Andrei" in textul de mai jos:


Cine e mai matinal?

Andrei: Eh... in general, depinde, dar in ultima vreme Sergiu e mai matinal decat mine. Dar, in apararea mea, el sta mai departe de radio decat mine.
Sergiu: Da. De obicei, eu ajung primul, dar Andrei se trezeste primul. Undeva dupa emisiune, pe la ora 11.00-12.00.


Ce ati invatat in 9 luni de radio?

Sergiu: Cred ca, in primul si in primul rand, am invatat drumul.
Andrei: Si un alt lucru foarte important, niciodata sa nu te apuci sa vorbesti pana nu te asiguri ca nu mai esti in direct.
Sergiu: Eu inca n-am invatat asta.


Ce stiati despre realizarea unui program matinal inainte de KISS FM?

Andrei: Exact ce stiam si despre femei. Absolut nimic (rade).
Sergiu: Si eu la fel. In sensul ca daca trebuie sa fii la o anumita ora acolo, ar fi bine sa fii.


Umor de radio vs. umor de stand-up comedy

Sergiu: Am putea zice ca este mai cuminte. Este la fel de liber, dar mai cuminte.
Andrei: Da, asa e. Una e sa faci sa rada 200 de oameni si alta e cand vorbesti pentru doua milioane.


Matinalul face bine la imagine?

Andrei: Cred ca da. Bine, pe langa cei care ne-au scris pe Facebook ca "ne-am vandut" si alte urari de genul asta, per total cred ca e un lucru bun pentru imagine sa fii la cel mai ascultat radio din tara.
Sergiu: Cum zice Andrei.


Ati triplat pretul biletelor la show-rile voastre? Ati inzecit fee-urile de show?

Sergiu: Nu, dar ce idee buna!
Andrei: E normal sa iti creasca notorietatea pentru ca ai mai multa expunere, dar biletele au ramas la acelasi pret.
Sergiu: "Sergiu si Andrei - acum mai mari, dar la acelasi pret!"


De care campanie promo KISS sunteti cei mai mandri?


Andrei:
Cred ca putem tipa amandoi la unison ca "Cine-s Sergiu si Andrei" este campania de care suntem cei mai mandri. De tot ce a insemnat ea: parodia initiala in care cumva ii luam la misto pe artistii romani pe muzica lor, iar apoi raspunsul lor pentru noi, care a fost scris tot de noi. Au fost niste momente foarte frumoase alaturi de toti cei care ne-au ajutat sa facem acel stunt.
Sergiu: Asta asa…. ca sa fie SI MAI bine!


Cum functioneaza relatia voastra cu marketing-ul?

Sergiu: Foarte bine. Desi nu stiu daca prietena mea ar vrea sa auda asta pentru ca sunt numai fete la marketing.
Andrei: Lasa ca ii spun eu lui Cosmin ca ai zis ca sunt numai fete la marketing (rade).


Proiectele cu branduri

Sergiu: In general, discutam proiectele inainte de a le face. In sensul ca si noi contribuim destul de mult pe ideile agentiilor si clientilor, ba chiar venim si propriile noastre idei de proiecte.
Andrei: Sunt total de acord cu ce a zis Sergiu.

 
Trei astfel de colaborari de care sunteti multumiti

Sergiu: Pai, avem restaurantele Viva la care ascultatorii se inscriu pentru a fi treziti de noi dimineata. Pe cei sunati de noi ii premiem cu bani de cheltuiala la Viva si 100 de cafele. Daca nici cu noi si cu 100 de cafele nu te trezesti bine...


Andrei:
Mai e si promovarea abonamentului Supernet 4G de la Vodafone. In fiecare dimineata ii invitam pe ascultatori sa propuna melodii bune de luat la drum. Noi alegeam cea mai potrivita melodie pentru tema zilei si premiem ascultatorul care a propus-o cu o pereche de casti.

Aceeasi intrebare o postam apoi pe pagina noastra de Facebook pentru a creste vizibilitatea campaniei. Am facut un playlist frumos pentru orice drum.


Sergiu:
Avem si Suzuki Vitara. In centrul Bucurestiului se afla expus noul Suzuki Vitara, o masina pe care noi o punem la bataie. Numai ca, ea trebuie mai intai sa fie descoperita. Concursul este sub forma unui puzzle pe care ascultatorii il pot completa daca asculta indiciile zilnice la Kiss FM sau le prind pe pagina de Facebook Kiss FM:


Indiciile ii ajuta sa completeze puzzle-ul de pe suzuki.ro, acolo unde se afla platforma de concurs, si sa descopere masina. Partea misto la puzzle-ul asta e ca daca il rezolvi nu doar iesi dintr-o camera, cum e acum trendul cu escape rooms, ci intri intr-o masina misto.


Creativitatea spoturilor publicitare de pe radio

Andrei: Cred ca asta depinde in functie de fiecare brand in parte si, de ce nu, si de agentia cu care lucreaza pentru un anumit spot. Fii atent, spoturile publicitare sunt ca jocul de pase al Romaniei: uneori foarte misto, alteori nereusit.
Sergiu: Cum ar zice iubita mea dupa ce spal eu vasele: "E ok. Dar intotdeauna e loc de mai bine."


Reclame radio retinute

Andrei: Joburi, joburi, joburi… Mii de joburi (rade). Nu ai cum sa nu retii acest… strigat de lupta, practic.
Sergiu: Lacalut Aktiv!


Cand e pauza de reclame in emisiunea voastra...

Andrei: In ultima vreme, coboram la magazin sa ne luam pufuleti sau alte rontaieli. Asta in pauzele mai mari. In pauzele mai micute, citim SMS-uri de la ascultatori, bem ceai si stam pe net. Ca orice om.
Sergiu: Eu il trimit pe Andrei sa ia pufuleti.


Om de stand-up vs. om de radio

Sergiu: Daca este sa ne luam dupa timpul dedicat fiecarei activitati, cred ca in momentul asta sunt 95% om de radio si 5% om de stand-up. Dar, dupa aproape 10 ani de stand-up, e greu sa inlocuiesc in suflet stand-up-ul cu altceva.
Andrei: Daca m-ati fi intrebat asta acum cateva luni cred ca vi-as fi spus ca 70% sunt om de stand-up. Acum insa, cred ca e 50-50.


Ultima cantare

Andrei: E vorba de filmuletul pe care l-am facut de Craciun, dar ne pregatim acum sa scoatem cateva chestii noi, deci fiti pe faza pe canalul de YouTube Kiss FM si pe paginile noastre de Facebook (Kiss FM / Sergiu / Andrei) pentru ca urmeaza niste lucruri care nu s-au mai facut in Romania. Fac si eu ca tabloidele: N-o sa-ti vina sa crezi… Da click aici si o sa ramai prost (rade).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related