Hai in B52 sa vedeti cele mai bune scuze dupa o noapte de pomina: #tricouldeadouazi e live

Hai in B52 sa vedeti cele mai bune scuze dupa o noapte de pomina: #tricouldeadouazi e live

Sigur stiti Tricoul de a doua zi. Am pornit in decembrie 2014 cu ceea ce parea a fi o competitie de design de tricouri cu scuze dupa o noapte de pomina in Club B52, dar am strans 3 luni mai tarziu cea mai mare banca de scuze creative pe tema asta. La final de aprilie am si produs tricourile castigatoare si ne-am intalnit cu creatorii lor. Unii ar spune ca am ajuns la final. Daca ne intrebati pe noi, abia incepe: acum ca cele mai misto tricouri au ajuns la autorii lor si pe barmanii din B52, pare ca nimeni nu mai are liniste. Cititi sa vedeti de ce.

Cu cifrele suntem cam bine: dupa 3 luni de competitie, am strans 490 de inscrieri (din care 211 acceptate, de la 150 de participanti) plus 43 de scuze de la vedete creative plus 15 scuze de la branduri cool. Cu moralul suntem si mai bine: n-o sa ne mai satisfaca nicio scuza care mergea inainte si n-o sa ne mai apropiem curand de vreun tricou produs in serie. Dar cu prietenii suntem cel mai bine pentru caaa... a fost petrecerea Tricourilor oficiale B52.

 

Locul I: Radu Otarasanu, art director Advance Consulting (in extrema stanga): lucrarea Ranga
Photo credit: Nicu Ivan


Ne-am adunat in B52 sa ne cunoastem: participanti si organizatori, juriu si castigatori, barmani cu vechime si oameni noi. Daca din descrierea asta vi se pare cumva ca am stat pe tabere, va inselati. Dupa 3 luni de discutii unii cu altii, ne stiam bine cam toti, chiar daca nu ne intalnisem oficial.

Locul II + premiul publicului: Costina Dinulescu, senior art director Geometry Global (in dreapta): lucrarea Page Not Found
Alaturi de Miki Craciunescu, project manager IQads si SMARKmaestra de ceremonii a competitiei. 
Photo credit: Nicu Ivan


Acum ca ne-am si vazut e clar: nimic nu se compara cu o iesire cu cei mai creativi oameni din Romania. Mai departe, tricourile raman la castigatori si pe barmanii din B52, unde o sa le vedeti oricand va duceti.

Stim c-o sa va vina sa le si pipaiti, asa ca va spunem de pe acum: responsabila cu redarea detaliilor & nuantelor fine de pe toate tricourile produse a fost imprimanta Epson SureColor SC-F2000,furnizata de Dacora Print , care si-a pus forta de print direct-to-garment in slujba scuzelor si le-a scos rapid si fara dureri la buget.
 


Inspectati singuri din poze: tricourile nu sunt doar perfecte in cele mai mici  detalii, ci si confortabile si cu imprimeul moale, chiar pe cele mai agitate corpuri. Asa ca daca aveti de personalizat tricouri si va cam pasa cum ies, e bine sa intrebati la Dacora de jucaria asta de la Epson. Noi va lasam cu pozele-n brate si cu invitatia de a da o raita in B52, sa vedeti live scuzele castigatoare.

Locul III + premiul juriului: Ionut Popescu, graphic designer Freeman Entertainment si freelancer ilustratie, graffiti, BD (in extrema dreapta): lucrarile Cine se scuza se acuza si Prieteni imaginari
Photo credit: Nicu Ivan

Iar daca va plac asa mult ca vreti sa le si luati acasa, nu sunteti singuri: lucram la o formula in care sa le puteti si cumpara, iar cand suntem gata revenim cu vesti. Tchuss, la revedere!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related