O sticla de vin in compania mai multor persoane aflate la aceeasi masa este ca o invitatie la o discutie. De fiecare data, vinul turnat in pahare determina bautorii sa deschida subiecte, sa glumeasca, sa comenteze sau sa impartaseasca pareri. In contextul unei piete cu jucatori foarte puternici, apreciati de cumparatori din generatie in generatie, noul brand Doua Vorbe valorifica, dupa cum sugereaza si numele, tocmai aceasta calitate speciala a vinului, cea de provocator de discutii.
„Am dorit sa completam portofoliul de vinuri Vincon pentru segmentul mainstream, dedicat canalului de retail, cu un brand care sa reprezinte esenta vinului – si anume, povestile de orice fel. Din datele de cercetare pe care le aveam am observat ca, desi romanii sunt interesati de complexitatea lumii vinului, de arome si de modalitatea de vinificatie, in final, cel mai important lucru ramane experienta pe care au avut-o cu vinul: atmosfera, contextul, prietenii si, mai ales, povestile din jurul sau.
Astfel, in constructia acestui brand am pornit de la insight-ul ca aromele unui vin si calitatea sa conteaza, dar povestea din jurul vinului este cea mai importanta. Si nu in ultimul rand, ne-am dorit un brand cald, prietenos pentru consumatorii nostri.
Vinurile din aceasta gama sunt, din punct de vedere calitativ, vinuri pentru nivelul lor de segment: Tamaioasa Romaneasca & Feteasca Regala - demidulce (2013), Cabernet Sauvignon & Pinot Noir – demidulce (2013), Feteasca Regala - demisec (2014), Chardonnnay - sec (2013) si Busuioaca de Bohotin - dulce (2013). Inca de la lansare am primit evaluari foarte bune atat de la bloggerii profesionisti de vin, cat si de la partenerii din retail”, declara Simona Hancu, Marketing Director Vincon Romania.
Pentru ca Propaganda Brand New si Vincon si-au dorit ca Doua Vorbe sa marcheze apetitul pentru povestit al oamenilor, vinul din noua gama il aduce la masa cumparatorilor pe indragitul actor Florin Piersic. Asocierea cu acesta se realizeaza atat la nivel de comunicare, cat si la nivel de etichete, abordare care ofera o unitate in retorica si face produsul mai usor de remarcat inca din momentul prezentei sale la raft.
„Pe etichete, imaginea lui Florin Piersic este dublata, el fiind imaginat in ipostaze conversationale diferite, ca si cum poarta un dialog, in linie cu conceptul brandului. In privinta numelui, am cautat unul care sa se ridice la nivelul personajului, dar care sa si ofere substanta si memorabilitate. Din acest motiv, ne-am oprit la Doua Vorbe, atat pentru ironia fina cu endorser-ul, dar si pentru ca, de cele mai multe ori, asa incep povestile spumoase, care strang si tin oamenii la stat de vorba”, declara Madalina Oanta (Branding Director Propaganda).
Avand in vedere faptul ca multi romani cunosc apetitul pentru dialog, povesti sau anecdote al lui Florin Piersic, despre care ai impresia ca a trait o mie de vieti intr-una singura, alegerea sa pentru promovarea „vinului povestilor de pahar” a venit in mod natural.
„Ne bucura nespus faptul ca am colaborat cu Vincon pentru crearea si pozitionarea pe piata a acestui nou brand, Doua Vorbe. Este al 11-lea brand pentru care lucram impreuna, dupa Miorita 25 ani, Jad 28 ani, Ambrosio, Rose Verite, Egregio, Beciul Domnesc Grand Reserve, Vita Romaneasca, Macho, Vin de petrecere si Doi Cocosi, si suntem nespus de mandri ca aportul nostru la portofoliul de produse Vincon capata din ce in ce mai multa substanta. Propaganda este agentia care construieste si sustine de mai bine de zece ani branduri romanesti, iar parteneriatul cu Vincon ne ajuta sa punem in valoare filozofia agentiei – creative marketing pentru relatii pe termen lung”, declara Adrian Tuluca (Manager Propaganda).
Echipele care au lucrat la proiect:
Propaganda
Vlad Tomei – Copywriter | Andra Rusu – Graphic Designer | Dinu Panescu – Director Creatie | Corina Anghel – Strategic Planner Director | Diana Caracota – Strategic Planner | Madalina Oanta – Branding Director | Teodora Tunsu – Branding Manager | Andrei Dragota – Copywriter
Vincon
Simona Hancu – Marketing Director