In efortul de a sprijini Nepalul

In efortul de a sprijini Nepalul

Amintirile proaspete ale cutremurilor din Nepal au inconjurat lumea. Operatiunile de salvare si lupta pentru supravietuire continua intr-o parte a lumii, in timp ce pe alte plaiuri se alearga maratoane, se vad filme si seriale sau se discuta despre morala si filosofie si politica. Asa e firesc. Insa o mana de ajutor, oricat de distantati am fi de tragedie sau de subiect, putem oferi. Au inceput companiile mari, care transmit mesajul mai departe, catre fiecare dintre noi.

Acum doua ore, de pilda, Mark Zuckerberg anunta ca deasupra newsfeed-ului va incepe sa apara optiunea de a dona bani catre ONG-ul International Medical Corps, activ in aceste momente pe teritoriile afectate din Nepal. Pentru fiecare dolar strans, Facebook va dona un dolar la randul sau, pana la suma de 2 milioane $.


Site-ul catre care trimite Zuckerberg nu poate  fi accesat la acest moment, o posibila cauza fiind overload-ul. Nu stim nici daca feature-ul este valabil si pentru userii romani, newsfeed-urile neaparandu-ne deocamdata echipate, insa un preview al optiunii se gaseste mai jos.

Sursa

Pe langa acest anunt, Facebook si-a activat in urma cu cateva zile si feature-ul Safety Check, care permite utilizatorilor sa-si anunte familia sau prietenii ca sunt in siguranta.

 

In directia Nepalului priveste si Google, care a activat in ziua cutremurului optiunea Google Person Finder, un serviciu de cautare a persoanelor disparute, functional pe baza unei baze de date construita cu ajutorul altor utilizatori.

 

Apple a dat drumul unei optiuni de strangere de fonduri directionate catre Crucea Rosie, prin intermediul iTunes.


Sursa


Alte companii care s-au alaturat sunt si Uber India, Viber sau Vodafone Australia. Daca primul a introdus codul HELPNEPAL prin care oricine poate dona 10 rupii (echivalentul a 60 de bani romanesti) direct in aplicatia Uber, Viber si Vodafone Australia, pe de alta parte, ofera convorbiri gratuite catre si in teritoriul nepalez.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related