Costin Radu: Toata lumea lucreaza pentru a creste diversi indicatori care se refera la pagina si activitatea de Facebook, nu la cresterea unor comunitati

Costin Radu: Toata lumea lucreaza pentru a creste diversi indicatori care se refera la pagina si activitatea de Facebook, nu la cresterea unor comunitati

La nivel declarativ, lumea stie ca "Facebook does not a community make". Si, totusi, pe banda asta circula toti. Costin Radu (Managing Director, The Geeks) ne spune mai multe despre ce presupune apartenenta reala la o comunitate de brand. Si, daca acum vorbim in teorie, la Brands & Communities o sa facem niste practica sub ochiul vigilent al lui Costin in cadrul workshop-ului pe care il va sustine pe 21 mai.

Nu intamplator cuvintele "comunitate" si "comunicare" au aceeasi radacina etimologica. Ambele cuvinte contin ideea de "a pune in comun". Din acest motiv, cel putin teoretic, o comunitate de brand ar trebui sa se refere la un grup de oameni cu care brandul are ceva in comun. Un set de interese, valori comune sau poate doar oarecare activitati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related