Valentin Vacarus (Godmother): Ce trebuie sa se inteleaga este faptul ca nu e vorba de "o reclama la ANAF", ci de o campanie de constientizare care vizeaza publicul platitor de taxe

Valentin Vacarus (Godmother): Ce trebuie sa se inteleaga este faptul ca nu e vorba de "o reclama la ANAF", ci de o campanie de constientizare care vizeaza publicul platitor de taxe

Citeam acum ceva timp ca Godmother este agentia care se va ocupa de partea de creatie a unei noi campanii de educare si constientizare a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in urma unei licitatii. Si iata ca zilele trecute ne-am intalnit si cu prima executie a campaniei "Romania functioneaza cu taxele tale",  desfasurata in perioada 20 aprilie-20 iulie.

E vorba de un spot ce aduce in prim plan trei cetateni din categorii diferite de varsta, personificari ai contribuabililor constiinciosi, care isi platesc taxele, participand astfel la dezvoltarea infrastructurii, sistemului medical si al celui de invatamant.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related