Weapons of Public Attraction (WoPA) a realizat a doua campanie de comunicare pentru compania de consultanta farmaceutica MedMen, vizand comunicarea imaginii brandului si a beneficiilor NeuroAge NRG, supliment nutritiv care imbunatateste functionarea creierului si procesele cognitive.
Strategia si solutia creativa pentru promovarea produsului au fost gandite pentru studentii aflati in sesiune, ceea ce a generat campania "Cu mintea la carte si cu inima la distractie". Comunicarea s-a derulat intre lunile ianuarie si martie 2015, direct catre consumator, si a inclus realizarea site-ului, campanie de bannere online, distributie de mostre si materiale informative, campanie de afise indoor si OOH-uri.
"In ceea ce priveste campania, conceptul in sine si creatia au fost foarte inspirate. Am reusit sa comunicam pe o multitudine de canale imaginea brand-ului si beneficiile produsului." – Cristian Florea (Managing Director MedMen).
Rezultatele includ o rata de conversie de 40% pentru campania online (12.004 clickuri), peste 3.500 de vizitatori unici pe site-ul dedicat, 2,200 de like-uri pe Facebook si, in general, o atitudine pozitiva fata de brand, 55% dintre studentii abordati afirmand ca vor incerca produsul.
"Campania vine in continuarea colaborarii incepute in urma cu trei ani cu MedMen. Provocarea a fost sa facem loc unui produs nou, intr-o piata extrem de aglomerata, dominata de jucatori puternici. Am cautat insight-uri in viata de zi cu zi a studentilor, rezultatul fiind o serie de executii spectaculoase, care au reusit sa introduca produsul intr-un mod firesc catre publicul nostru." – Ionut Datcu (Managing Director WoPA).
Creatia campaniei a fost semnata de Luca Bulacu – Creative Director, Lucian Pataneriuc – Senior Graphic Designer si Tania Oprea – Copywriter, care au creat o serie de vizualuri puternice si un continut ce capteaza atentia.
Echipa responsabila de contul MedMen din punct de vedere strategic este Ionut Datcu – Managing Director si Dana Ciobanu – Account Manager.
WoPA gestioneaza comunicarea MedMen din 2011, de la infiintarea companiei de consultanta farmaceutica. Primul serviciu de comunicare oferit de agentie a fost constructia identitatii companiei, o imagine dinamica si proaspata reflectata de logo-ul corporate, alaturi de elementele declinate de identitate pentru mediul online si print, urmand campanii de comunicare orientate pe produs.
MedMen Experts, companie infiintata in 2011 de Cristian Florea, unul dintre cei mai experimentati manageri pe piata farmaceutica locala, ofera servicii complexe de consultanta producatorilor si distribuitorilor de medicamente care doresc sa acceseze piata locala sau celor deja existenti – de la strategia de inregistrare sau de intrare a unui produs farmaceutic pe piata, business development, marketing si promovare si pana la gestionarea intregului proces de distributie.