Curiozitatile unor adolescenti si emisiunea lor de pe YouTube

Curiozitatile unor adolescenti si emisiunea lor de pe YouTube

Curiosityland e o emisiune despre tot felul de curiozitati, inceputa de Tibi Zorila prin 2011 si continuata cu sprijinul lui Mihai Remus, care i s-a alaturat in 2013. Ei doi s-au cunoscut intamplator, pe Internet. Unul facea de ceva timp clipuri pe YouTube si se gandea sa renunte, celalalt avea o pagina pe acelasi subiect. Cumva, s-au gasit, fortele si-au unit, iar Curiosityland a dainuit. In prezent, comunitatea curiosilor de pe YouTube numara mai mult de 42.000 de membri si peste 2.700.000 de vizualizari.

El e Tibi: 

Si el e Mihai:


Despre constructia unei comunitati o sa vorbim pret de doua zile la Brands & Communities, editia 2015. Ne-am programat dezbaterile pe 21 si 22 mai, la UniCredit Tower. Sa vedem pana atunci in ce context s-au reunit curiosii de pe YouTube si ce tip de content i-a strans la un loc. Legatura e la Tibi:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related