Gala Excelentei in Relatii Publice desfasurata ieri in Bucuresti a premiat proiectul "Ultima Sansa" realizat de Tempo Advertising cu distinctia Silver Award. Proiectul desfasurat in Romania a primit astfel prima recunoastere venita din partea unui juriu format din specialisti in PR si jurnalisti din Romania, Germania, Italia, Ungaria, Bulgaria, Marea Britanie, care au apreciat competenta echipei si calitatea proiectului in toate etapele sale: cercetare, strategie, implementare si evaluare.
Campania, care se desfasoara din 2001 la nivel european, a fost initiata de Centrul Simon Wiesenthal din Israel si are ca obiectiv principal identificarea si trimiterea in justitie a criminalilor de razboi nazisti si a colaboratorilor acestora care in timpul celui de-al doliea razboi mondial au comis crime impotriva evreilor.
Romania este singura tara est-europeana unde aceasta operatiune s-a desfasurat printr-o campanie integrata de comunicare, realizata pro bono de Tempo Advertising.
Tempo castiga un premiu de excelenta in PR
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: