Campionatele Europene de Gimnastica se desfasoara, intre 13 si 19 aprilie 2015, la Montpellier, in Franta. De pe 13 pana pe 16 aprilie au loc calificarile in finala competitiei, urmand ca cele mai importante intreceri sa fie difuzate si in tara intre 17 si 19 aprilie.
OMV Petrom, Leo Burnett Romania, The Geeks si MSLGROUP The Practice dau startul campaniei de sustinere a echipei feminine de gimnastica la Campionatele Europene ce se desfasoara in perioada 13 – 19 aprilie la Montpellier, in Franta.
#suntemcuvoi devine incurajarea de acasa, menita sa le arate fetelor ca toata lumea le sustine si le aplauda la fiecare flick la barna sau Tsukahara echer la sol.
Echipa feminina de gimnastica reprezinta mandria romanilor de pretutindeni, fiind singura care a reusit performanta de a isi disputa, de la egal la egal cu marile puteri mondiale (SUA, Rusia si China) cele mai inalte trepte ale podiumului.
Campania #suntemcuvoi este, incepand de astazi, modul prin care toti cei de acasa pot sa se mandreasca mai departe cu performantele gimnastelor din echipa Romaniei, sau le pot transmite incurajari din fata televizorului pentru evolutiile din cadrul Campionatelor Europene din Franta.
Fanii echipei feminine de gimnastica a Romaniei isi pot urca fotografiile de incurajare, impreuna cu mesajul pe care vor sa-l transmita gimnastelor, in aplicatia de Facebook #suntemcuvoi. De asemenea, toate mesajele de sustinere pot fi insotite de hashtag-ul #suntemcuvoi, astfel incat toate gandurile frumoase sa se indrepte, in cel mai scurt timp, catre sportivele din echipa.
Campania #suntemcuvoi este gazduita pe pagina oficiala de Facebook Gimnastele Romaniei, unde fanii pot folosi acelasi hashtag #suntemcuvoi pentru a sustine echipa Romaniei.
Pe langa aplicatia #suntemcuvoi, campania are un site dedicat, unde puteti afla componenta lotului, povestile fetelor, stiri si informatii instant despre performantele echipei de gimnastica la Campionatele Europene.
"Am hotarat sa devenim galeria de acasa care sustine echipa feminina de gimnastica si care ii sta alaturi in drumul spre performanta si spre prima treapta a podiumului european. Echipa de gimnastica feminina reprezinta unul din cele mai mari motive de mandrie ale romanilor, iar aceasta campanie este modul prin care OMV Petrom continua impreuna cu toti fanii acestui sport, povestea de succes a gimnasticii romanesti", a declarat Liliana Stanculet (Corporate Brand Manager OMV Petrom).
In spatele acestei campanii sta o echipa care, impreuna cu OMV Petrom si Leo Burnett Romania, este alaturi de performantele gimnasticii romanesti si crede in puterea romanilor de a deveni cei mai puternici sustinatori de la Campionatele Europene: agentia de digital The Geeks, agentia de PR MSLGROUP The Practice, agentia de media Optimedia, PRO TV si First Content Studio.