Eu cred ca esti. In fond, sa vorbesti in zahar nu-i complicat deloc. De asta s-a asigurat agentia Piko din Chisinau, intr-o colaborare cu Suedzucker Moldova pentru brandul Zahar Cinci Inimioare. Rezultatul il gasiti pe mesajedulci.md, unde puteti trimite mesaje in zahar oricui binevoiti - fie ele dulci, fie ele amare.
Cu greutatile dulcelui grai s-au luptat ei; vorbim de 5 fonturi handmade, construite din zahar brun, apoi pozate si aranjate codat in digital. Partea de productie a durat in jur de 3 saptamani, intregul proiect intinzandu-se pe parcursul a 2 luni.
Constantin Sarcov (co-fondator, Piko) ne-a spus ca peste 1.200 mesaje au fost scrise si share-uite in primele zile de la lansare, asta fara prea multe actiuni de promovare. In continuare, l-am intrebat una-alta despre brieful de la care au pornit, despre making of si despre cele mai simpatice mesaje inregistrate pana acum.
Si inca ceva; atentia la detalii isi are beneficiile ei. Uitati-va ce URL-uri puneti prin chat-uri sau pe wall-uri. Va iesi la iveala, dintr-un motiv sau altul, narativa dulce a doi ursi. De pilda:
mesajedulci.suedzucker.md/mesaj/doi.ursi.jucausi.picteaza.natura
mesajedulci.suedzucker.md/mesaj/doi.ursi.somnorosi.maninca.cerul
Cum suna brieful de la client?
Brieful a fost sa promovam gama de zahar brun al brandului "Zahar Cinci Inimioare", formata din 5 produse: Demerara, Golden Granulated, zahar brun in baghete a cate 5 grame, rough cut cubes zahar brun in tetrapack.
Zaharul brun fiind un produs pentru o categorie mai capricioasa de consumatori, nu puteam sa riscam sa mergem pe o cale "clasica". Digitalul, legat de produs, dragoste si inceputul primaverii s-au potrivit de minune :)
"Rezolvare" si productie
La digital ne gandeam demult, am mai avut o tentativa care s-a bucurat de succes – o pagina pentru zaharul bucati brun si alb.
Ideea a aparut si s-a dezvoltat in interiorul agentiei de ceva timp, am primit apoi brieful de la client, am prezentat, am primit verde si ne-am apucat de treaba, pentru a reusi la inceputul primaverii.
Partea de productie a inclus: constructia tablourilor de zahar, fotografierea si post-productia, etapa ce a durat 3 saptamani. Dupa, a urmat partea de development/testare si, mai apoi, lansare. Aditional, pentru site au fost create postere, materiale pentru social media si bannere.
Cele mai "dulci" mesaje de pana acum
"Esti mai dulce ca toata gama de la Nestle!"
"Sa ai o zi dulce, ca buzele tale!"
"Zaharul topit in miere e sarat pe langa tine!"
"Evitati excesul de zahar, sare si grasimi!!! Am scris asta cu zahar ))"
"Hey, vroiam sa-ti spun mai inainte: imi place zambetul tau la nebunie! <3"
Rezultate
Sunt deja peste asteptarile noastre, la moment fiind 1.600+ mesaje, iar numarul mesajelor generate zilnic, creste. Cat scriem aceste randuri deja au fost generate 100 de mesaje :) Per ansamblu, vizam cresterea notorietatii brandului "Zahar Cinci Inimioare".
Echipele implicate
Au participat la proiect urmatorii:
- din partea Piko (Creative Agency): Eugen Catruc, Constantin Sarcov (Art Directors), Constantin Sarcov (Copywriter), Serghei Shestovski (Retouching), Olga Cebanu (DTP), Cristina Cornileac (Account Manager);
- din partea ADCENTER (Digital Advertising Agency): Cristina Sarateanu (Account Director), Constantin Dontu (Account Supervisor), Nelu Surujiu (Sr. Media Analyst - SEM/Paid Search), Vlad Tribusean (Analytics Application Engineer);
- din partea 9volt: Alex Bumbu, Sandu Cojocari (UI design & code);
- Beauty & the Beast Studio (Photography & Craft);
- din partea Sudzucker Moldova: Liliana Enachi (Manager Marketing si Produse Noi);