Creative Energy Corner a pornit cu un singur om si cu birotica stransa, pana atunci, in cutia unui fier de calcat

Creative Energy Corner a pornit cu un singur om si cu birotica stransa, pana atunci, in cutia unui fier de calcat

Laura Pirlog (Managing Director, Creative Energy Corner) a vrut sa capete o maturitate profesionala pentru a-si putea lua un avant sanatos ca sa-si porneasca propria agentie. A terminat Marketing-ul la ASE si a facut un master in Comunicare la SNSPA. Dupa cinci ani petrecuti in compania de IT&C Crescendo International, vreo doi in grupul Inspire si tot pe atat in agentia de BTL Activ Promotion Agency, s-a ivit si momentul oportun: martie, anul trecut.

A stiut ca treaba e serioasa cand a scos la lumina birotica stransa din timpul facultatii in cutia unui fier de calcat. Pornind cu dreptul, Laura a tinut totul in frau pana alaturi i s-a ivit Sofia Frunza (ex Social Media Strategist la GMP), din ianuarie 2015.

Creative Energy Corner a lucrat pana acum cu clienti precum Tupperware, Carrefour, Nomasvello, Crystal Dental Clinic, Jamal Food, Indydraw, E'lements sau Bad Karma. Intrebata ce ar fi facut diferit de la inceputurile agentiei si pana acum, Laura a raspuns cu un "nimic" hotarat. Mai multe aflati de la ea in continuare:


 
Laura Pirlog si Sofia Frunza


Inceput

Creative Energy Corner a pornit cu un singur om, in martie 2014, cand am decis sa folosesc birotica stransa de mine in cutia de la fierul de calcat, inca din timpul facultatii, pentru ziua in care voi avea agentia mea. Inarmata cu multe vise, curaj si o doza zdravana de nebunie, am plecat in calatoria mult visata.

Pe masura ce am crescut si s-au diversificat proiectele, a aparut nevoia unui om in plus, un om cu background solid in industrie, creativ, dornic sa faca lucruri frumoase si sa dezvolte, alaturi de mine, agentia. Am gasit aceste caracteristici la Sofia Frunza si de atunci facem o echipa extraordinara impreuna.

Viata de agentie vs. antreprenoriat

Agentiile in care am lucrat pana acum ne-au ajutat mult. Impreuna cu ele am crescut, am invatat, am inteles ce inseamna mediul profesional, colegialitatea, corectitudinea, ce valoros poate fi ceea ce faci tu, dar si ce inseamna responsabilitatea (in fata clientului) atat ca angajat, cat si ca angajator.

Vine insa un moment in care orizonturile ti se largesc, simti ca vrei si poti face mai mult, iar postura de angajat, pe o anumita pozitie, te limiteaza. De aici pana la a lua drumul antreprenoriatului, nu mai este decat un pas.


Ce element ati spune ca va diferentiaza?

Creative Energy Corner inseamna, in primul rand, creativitate. Suntem tineri, visatori, dornici sa facem diferenta, iar barierele sociale nu ne limiteaza imaginatia in nici un fel. Facem tot posibilul sa evitam capcanele si rutina clasica si venim mereu cu idei indraznete, campanii neconventionale, inovatoare, la care, din fericire, din ce in ce mai multi clienti adera.

Primul proiect

Primul client a fost Tupperware Romania si am bifat rapid toate serviciile agentiei, pentru ca si-a dorit sa faca lucruri faine si au fost deschisi unei abordari indraznete.  Am dezvoltat impreuna o platforma dedicata femeilor - Chain of Confidence, au urmat apoi testimoniale video, campanii social media si cu bloggeri si evenimente de lansare. L-am castigat prin originalitate, idei frumoase si atentie la obiectivele proiectului.

Promovare si dezvoltare

Background-ul puternic in vanzari a contat foarte mult in dezvoltarea agentiei. Ne-am indreptat atat catre piata calda, dar am abordat si companii total noi, care ne-au devenit clienti intr-un timp scurt.

Strategia a fost clasica: telefon, intalnire, trimis propuneri si semnat colaborarea. Am dat sfoara-n tara si printre prieteni si contrar teoriilor clasice, chiar ne-au ajutat. De la promovarea business-urilor proprii cu noi, pana la recomandarea catre cunoscutii lor.

Ati ajuns si la clienti din afara tarii?

Tupperware poate fi considerat partener foreigner. Nu vorbim doar de Tupperware Romania, ci de piata Tupperware Romania & Bulgaria, vazuta ca un tot. Astfel ca aprobarile finale pe campanii le primim din afara tarii :)

Evolutia serviciilor oferite

In proportie de 90%, serviciile gandite la inceput au ramas la fel. Am mai adaugat zona de foto si video, iar un obiectiv pe termen mediu si lung este sa includem mai multe campanii sociale. Asta inseamna fie sa le dezvoltam noi, fie sa ne implicam in ele. 

Cea mai mare provocare din acest prim an

In momentul in care demarezi un business, activitatea nu se mai rezuma doar la idei si la ce ar trebui implementat. Se adauga si operatiunile administrative, este nevoie de o organizare mult mai riguroasa si trebuie sa iei in calcul toate piesele care alcatuiesc acest puzzle, in orice decizi, faci si comunici.

Putem spune ca gestionarea optima a tuturor elementelor interconectate care il formeaza si fara de care activitatea nu se poate desfasura, a fost cea mai mare provocare de pana acum.

Cum vedeti agentia in viitor?

Cand ne-am cumparat primul birou, l-am accesorizat cu o floare-copacel in ghiveci. Am spus atunci ca, asa cum va creste aceasta floare, asa va creste si agentia. Are acum multe ramuri, ii tot cresc frunze de un verde-viu, care iti dau energie numai cand le privesti. Planul este sa devina un copacel mare si frumos, din care sa desprindem si cativa "pui " :)


Vrem sa crestem si sa intram in topul agentiilor de online din Romania. Avem de munca, pentru ca acest segment de piata este unul foarte competitiv. Sunt multi oameni creativi care au devenit embleme ale industriei si care se bucura de un capital de incredere foarte mare.

Planul nostru de dezvoltare tocmai pe asta se bazeaza, pe accesarea acestui capital de incredere al pietei, avantajul fiind ca increderea, in comparatie cu finantele, are limite mai extinse. Trebuie sa ne remarcam in mod constant si sa ne afirmam pe piata prin creativitate si un mod impecabil de implementare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related