GAV, agentia de comunicare a Happy Tour Group, semneaza conceptul creativ si strategia de digital a noii campanii Happy Tour, "Nimic de ascuns!", ce se desfasoara in perioada 23 martie - 25 mai 2015, exclusiv in mediul online.
Campania se adreseaza celor care cauta cele mai bune solutii de vacanta si care doresc transparenta in ofertele primite de la agentiile de turism. Mesajul campaniei are la baza avantajul competitiv Happy Tour pe piata de turism & travel: toate taxele prezentate din start clientilor, pentru orice tip de calatorie. Oferind acest beneficiu, agentia a hotarat sa portretizeze transparenta serviciilor aratand o serie de statui, landmark-uri in orasele din oferta: Rembrandt - Amsterdam, Appolo - Florenta, Don Quijote - Palma de Malorca, Hadrian – Antalya etc.
Originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, "descoperite", intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel, unde sunt prezentate in majoritatea cazurilor clisee de imagine.
"Am ales sa colaboram cu GAV pentru ca ne-au convins ca prin originalitatea si prospetimea ideilor putem sa comunicam direct avantajele competitive Happy Tour: transparenta, proximitatea, profesionalismul – intr-o piata extrem de concurentiala", declara Javier Garcia del Valle (CEO Happy Tour).
"Ne bucuram ca Happy Tour se numara printre clientii indrazneti, dispusi sa renunte la zona de confort acceptand o creatie iesita din normele conventionalului. Strategia noastra de digital vizeaza atingerea unui public educat, prezent preponderent in mediul online si selectiv cu mesajele pe care le primeste in fiecare zi, un public la care deja este greu sa ajungi printr-o comunicare conventionala", declara Lucian Georgescu (Managing Partner GAV).
• Campania este gestionata din partea Happy Tour Group de catre Alexandra Mateuta (Marketing Manager) si Raluca Popescu (Marketing Specialist).
• Din echipa GAV fac parte Marius Rosu – Director de Creatie, Gabriel Coman – Copy, Radu Radulescu – Art Director, Alex Borsan & Arina Udup - Strategie, Eugen Soineanu – Account Director, Cristi Ene – Online Media Executive.