Tuio comunica pe Instagram pentru Sephora

Tuio comunica pe Instagram pentru Sephora

Sephora, cunoscutul retailer de cosmetice, lanseaza, incepand cu luna martie, contul de Instagram. Tuio este agentia care a dezvoltat strategia de social media si o va implementa pe aceasta platforma. Pe Instagram, brandul Sephora isi propune sa duca conversatia cu fanii la un alt nivel: comunicarea va fi mai targetata si mai personala.

Brandul Sephora a fost foarte asteptat de fanii de pe Instagram, iar aceasta confirmare am primit-o de multe ori, prin mesajele postate de acestia in cadrul platformei. Cu ajutorul agentiei Tuio, vom pregati proiecte speciale si ii vom invita pe fani sa intre in culisele brandului Sephora” a spus Cristina Vasilescu, Marketing Manager Romania & Balkans, Sephora.

Agentia va sprijini Sephora prin dezvoltarea de materiale foto si video personalizate, dedicate fanilor Sephora care au cont de Instagram, si vor dezvolta o serie de activari inovatoare in cadrul platformei.

Sephora s-a remarcat de-a lungul ultimilor trei ani prin comunicarea activa in social media, in Romania, Bulgaria si Serbia, atat pe paginile de Facebook, administrate de agentia Tuio, cat si prin campaniile inovatoare de comunicare, spre exemplu, proiectul Beauty Jackpot, al carui concept creativ si implementarea apartin, de asemenea, agentiei Tuio.

Platforma Instagram este in continua crestere in Romania si vedem un potential mare aici, in special in ceea ce priveste brandurile de infrumusetare. Cat despre produsele cosmetice, ele “traiesc” foarte natural in acest mediu, exista multe oportunitati. Obiectivul nostru este acela de a le infatisa fanilor Sephora o latura mai jucausa si mai creativa a brandului,” a spus Ludwig Petre, Managing Director Tuio.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related