Mi-am petrecut aproape toata ziua incercand sa conving oamenii ca nu fac misto de ei si ca nu ii pacalesc in niciun fel. In caz ca nu v-ati verificat calendarele, azi e 1 aprilie. Pentru unii, un prilej sa faca farse. Pentru noi, unul de a va anunta ca mai sunt cateva ore (bine, bine, un pic mai mult de "cateva", dar suna mai bine) pana la Noaptea Agentiilor, prilej de socializat, usor alcoolizat si aflat despre ce fac dom'ne agentiile astea toata ziua. Am aflat deja ce se intampla in Moldova (si a noastra, si a lor), pe plaiuri ardelenesti si in Bucuresti.
Astazi va punem in tema cu activitatile a inca trei agentii din Bucuresti, ca sa mai adaugati pe lista cateva locuri de bifat. Sa nu ziceti ca nu v-am zis.
Incepem cu Daniela Ionita (Senior Account Manager, DDB) si Alina Galeriu (Corporate Communication Manager, the group), care ne-au spus ce se intampla la DDB. Ei iau si munca si joaca foarte in serios, dar fetele sunt un picut misterioase, asa ca trebuie sa va duceti sa vedeti numerele de magie cu ochii vostri. Ah, am zis deja prea mult:
Concept
Am pornit de la tema de anul acesta propusa de organizatorii evenimentului, si anume "play & work" si am transformat-o in "play with work". Pentru ca, la noi, fiecare zi este despre entuziasmul de a ne "juca", despre bucuria de a cauta cele mai potrivite cuvinte si imagini care sa contureze cel mai convingator si relevant povestea brandurilor pentru care lucram.
Astfel incat am pregatit o multime surprize celor ce ne vor calca pragul: ii vom invita sa asiste la demonstratii in care ne jucam cu o parte din brandurile din portofoliu sau pur si simplu vom jongla cu idei si concepte in numere de "magie". Nu vrem sa divulgam mai multe, dar ceea ce va putem spune este ca vom pune in aplicare mood-ul #funatthegoup. Va asteptam pe #Praga3!
Invazia the group in alte agentii
Fiecare membru al echipei ar decide pentru sine, macar si pentru faptul ca o delegatie completa cu toata echipa noastra ar inseamna o invazie pentru colegii din alte agentii :)
3 lucruri cu care o sa ramaneti dupa petrecerea lor
Noi ne-am mobilizat sa pregatim happening-uri care sa asigure multa distractie si good vibes... asa ca speram ca toti oaspetii nostri vor ramane cu amintiri frumoase, prietenii redescoperite si prietenii proaspat legate. Insa nu putem "povesti" viitorul, asa ca va asteptam sa aflam impreuna raspunsul cel mai just pentru aceasta intrebare!
La Nuevo lucrurile sunt ceva mai complicate. Laura Vochita (Iubit Conducator la Nuevo, Nuevo Communication) ne-a povestit ca nostalgia si coolness-ul isi dau mana la petrecerea lor:
La ce s-au gandit
Se intampla ca pornim linia de ADsamblare a Noii Uzini de Energie, Vrednicie si Optimism. Conceptul are la baza tema data de organizator (Work&Play), caruia noi i-am dat o nota mai industriala. :) De ce? Pentru ca acum tot ce este industrial, este cool, si pentru ca generatia noastra asociaza totusi industrialul, cu vremurile comuniste.
Vremuri in care ne-am petrecut copilaria si amintirile din copilarie mereu ne fac sa devenim nostalgici. In concluzie, nostalgie garantata! Vom bea spritz si siropuri cu sifon, vom dantui pe slagare remixate de D-Laid si ne vom intrece la foosball comunist homemade.
De asemenea, pentru cei ce isi doresc sa faca o incursiune in viitorul lor profesional, dar nu sunt hotarati ce fel de publicitari vor sa fie, am pregatit “Atelierul de Proiectare”. Acolo ii vom testa si apoi ii vom pastra, pe cei mai hotarati. Pontati la intrarea in uzina si pana la plecare sa nu uitati sa semnati.
Nuevo sunt toti pentru unul si unul pentru toti
Avem noi propria petrecere si este prima oara cand Nuevo participa la Noaptea Agentiilor. Deci, clar vrem sa fim aici. :) Toti! Si separat de asta, oricum am fi ramas in agentia noastra. In fiecare an, de cand suntem in aceasta industrie, am sustinut agentia in care am activat.
3 lucruri cu care ramaneti daca le treceti pragul
Cu ceva Nuevo (vor cunoaste o agentie noua), ceva vechi (nostalgia data de tematica noastra, comunista) si ceva de capatat (giveaways).
Cei de la Talentivity sunt pusi pe fapte mari. De fapt, nu ei, ci vedetele pe care le reprezinta. Mai multe nu va spunem, ci o lasam pe Maria Costas (Talent Manager, Talentivity) sa ne spuna:
Concept
La Talentivity vom imbina utilul cu placutul, adica vom profita de “talentele” celor pe care ii reprezentam si ii vom pune la munca. Laura Cosoi va pregati cafele aromate, Razvan Fodor este insarcinat sa se ocupe de cocktailuri, Anca Alungulesei va face prajituri raw, Adela Popescu si Jojo va pregatesc o surpriza si tot asa.
In vizita la
Daca nu am avea propria petrecere, am merge la The Geeks pentru ca oamenii de acolo sunt niste tocilari uber cool, destepti si ne inspira.
3 lucruri cu care o sa ramaneti dupa petrecerea lor
Speram ca toti cei care ne vor trece pragul sa ramana cu o amintire frumoasa, cu niste selfie-uri amuzante si cu mult prosecco in sange.
Matei Tuca (Account Executive, SCG-Smart Corporation Group) ne-a imbiat cu niste sampanie si pizza (ce exotic!) si cu promisiunea ca ne vor angaja, macar pentru o noapte. Vineri ne intoarcem in mansarda, promitem
Concept
Angajam pentru o noapte pe toti musafirii care ne trec pragul. Suntem niste workaholici atunci cand vine vorba de petreceri.
Ne place sa lucram din greu, dar sa si petrecem atunci cand incheiem proiecte si campanii frumoase.
In vizita la
2Parale pentru ca au un poster cool!
O sa vedeti
O petrecere pe cinste cu muzica, bauturi si mancare. In plus ne vor cunoaste echipa si vor vedea cum sarbatorim noi dupa fiecare campanie reusita!:) Ne vedem joi, de la ora 20.00. Avem pizza Tradizionale calda de la Dr. Oetker si spumant de la Angelli!