Cand Nefirescul devine firesc

Cand Nefirescul devine firesc

[Update] Mutandu-si joaca din IKEA in Baneasa Shopping City, grupul Nefiresc s-a lovit de un nou refuz, instituind planul C: parcul Herastrau. In cazul in care si aceasta incercare va fi impiedicata de autoritati, asa cum cei de la Nefiresc se asteapta, evenimentul va fi anulat.

V-ati fi gandit ca Metrorex ar putea fi responsabil pentru un naming reusit? Ei bine, asta s-a intamplat in cazul grupului Nefiresc. Metrorex nu si-a propus tocmai asta, ci s-a intamplat involuntar printr-un comunicat de presa care se dezicea de evenimentul #NoPantsDay. Fondatorului grupului, Florin Badita, i s-a parut ca un cuvant ca nefiresc i se potriveste ca o manusa initiativei de a face lucrurile un pic diferit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related