Obiective turistico-publicitare in Iasi si Chisinau in Noaptea Agentiilor (III)

Obiective turistico-publicitare in Iasi si Chisinau in Noaptea Agentiilor (III)

Moldova publicitara, dincoace si de peste Prut, n-arata rau deloc de aici din 31 martie. O sa fie si mai si in 2 spre 3 aprilie. Pai, doar o data in an loveste Noaptea Agentiilor. Dar, cum n-o sa fim in preajma, ne ajuta imaginatia si descrierile publicitarilor responsabili cu petrecareala. 

In continuare, citim vesti de la Boomerang & Innerpride (Iasi) si Casa Imago (Chisinau). Colectia agentiilor dinspre nord-est, active peste program la inceput de aprilie, va fi intregita de SeptemberAvem si alte draft-uri pentru petrecaretii calculati care vor sa stie in ce se baga, anume, doua sortimente: a la bucuresteni si avec les ardeleni.

 

Iasiul spune "nu" cleptomanilor

Florin Mare (Managing Partner) nu incurajeaza cleptomania, cei ce se vor perinda la Boomerang pe 2 aprilie pot pleca numai cu amintiri de centru la darts, bataturi de la fussball, dureri de cap din felurite surse si ticaloasa senzatie de plonj in weekend. Cand, de fapt, urmeaza vineri.

Concept

E simplu. Vom face ce facem de obicei, de luni pana vineri, doar ca ne vom deda si la o bere, iar muzica va fi putin mai tare. Vom face ce stie mai bine o agentie sa faca: darts, fussball, Guitar Hero, Need for Speed sau Porsche. Si daca ne vor veni idei pentru proiectele aflate in desfasurare se va numi ca am si muncit.

Pe alte taramuri de agentii

Am merge la Public Advisors pentru ca sunt mai mult fete si stau la birou in pijamale de la clientul lor. Da, noi suntem majoritatea baieti.

Omul va pleca de-acolo cu:

Sper, cu amintirea unui 180 de la darts, bataturi in palma de la fussball, iar pentru acestea ar trebui sa plateasca cu o durere de cap si senzatia istovitoare ca vineri este sambata si ca ar merita sa zaca in pat. Daca raman cu ceva ce ne trebuie, ii rugam sa ne aduca inapoi respectivul obiect.


S-o fi reparat intre timp

 

Iasiul si jocurile Innerpride

Claudia Mihaila (Jr. Copywriter) ne spune un pic despre ce e in spatele afisului inspirat din seria Hunger Games pe care l-au mestreluit Innerpride. "May creativity be ever in your favour", spun ei.

Daca in cadrul evenimentului de anul trecut am organizat un workshop pentru participanti pentru a recrea intr-o oarecare masura atmosfera de lucru, anul acesta am hotarat sa aratam publicului cum se distreaza creativii. PlayStation, darts, Twister si alte boardgames sunt doar cateva dintre surprizele pe care le avem pregatite. Ne distram cu aceeasi pasiune cu care lucram.

Drumuri spre alte agentii?

Daca s-ar fi inscris, am fi mers la BBDO Romania – le admiram munca si creativitatea.

Oare cu ce plecam?

Cu o vedere de ansamblu asupra desfasurarii vietii intr-o agentie, mai ales pentru participantii care au venit si anul trecut, iar pentru cei care vor veni prima data, cu sentimentul de "cat de cool e" sa lucrezi si sa te distrezi cu oamenii de creatie. Speram noi, si cu dorinta de a lucra intro agentie ca a noastra, si cu nerabdarea de a participa si anul urmator.

 

In Republica Moldova, publicitarii-s de gasit la Tipografia 5

Iris Cretu (Account Manager) detaliaza mai jos, noi va directionam si catre alte doua vizite pe care le-am facut oamenilor de la Casa Imago prin intrebari si cuvinte:aici si aici.

Anul acesta,  Casa Imago iese din casa si organizeaza o petrecere pentru toata lumea la o tipografie, acolo unde ajungem cu lucrarile noastre atunci cand primim mult asteptatul "bun de tipar". Tipografia 5 este un loc pe placul nostru si e diferita decat orice alta tipografie. Localnicii stiu de ce ;) 

Etajul 5 il vom imparti in cateva zone:

CASALFIE. Casa Imago in 2D asteapta sa apara in selfiuri. 
PHOTO BOOTH. Cream o cabina plina cu gandacei care asteapta si ei sa fie fotografiati.
WORK. O mica zona expo unde vor fi prezentate cateva din multele proiecte Imago.
BUY. Avem un mic store in tipografie. La reducere, se poate gasi cartea in versuri ale Veronicai Turcanu, genti GO, tricouri cu casa noastra s.a.
PLAY. Avem si cateva jocuri jucause, si activitati active.
DRINK. Nu prea ai ce explica aici :)

Ce alte agentii v-au facut cu ochiul?

Daca nu aveam petrecerea noastra, am fi luat toata echipa trenul Chisinau-Bucuresti si am fi facut un agency hopping toata noaptea pe la voi.

Dac-ar fi sa ramanem cu 3 lucruri:

Poze, haine transpirate si siguranta ca, totusi, frumosul va salva lumea :)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related