Noaptea Agentiilor: partea a sasea si razbunarea (I)

Noaptea Agentiilor: partea a sasea si razbunarea (I)

Anul asta Noaptea Agentiilor face sase anisori. E deja maricica, cu noi si noi orasele adaugandu-i-se in fiecare anisor. Dar pana sa aflam de alte orasute participante, haideti sa vedem ce se intampla la noi, in capitalisoara. Ne scuzati diminutivele, dar nu putem sa fim prea seriosuti cand se pregatesc atatea petrecerisoare fainute (nu ca n-ar fi faine-faine, dar trebuie sa pastram aceeasi nota).

Pentru voi, cei mai putintel intiati in ale Noptisorii, va spunem ca daca va plac petrecerutele cu iz intelectualut care nu se iau foarte in seriosut, dar care se iau (v-am derutat un pic, nu?), trebuie sa va alegeti din listuta lunguta de evenimentute de pe 2 aprilie, anisorul curentut. De fapt, ce prostiute zic eu aici? Nu va alegeti, jucati-va cu cate putintel din fiecare:

 

Centrade

Ideea petrecerii Centrade, aflata de la Calin Ionescu (Group Creative Director):

Se intampla o petrecere exclusivista, dat fiind ca vom face bratari personalizate care vor permite accesul la o serie de activari, care de care mai dibace. In rest, va fi o petrecere clasica Centrade, cu muzica fina si bautura, speram, indestulatoare. Conceptul petrecerii este "Centrade face diferenta la Noaptea Agentiilor" si este o continuare a campaniei noastre de rebranding de anul acesta, #gasestediferenta. Ceea ce ii invitam si pe oaspetii nostri sa faca (hashtagcalltoaction). 

Calatori prin alte agentii

Fiecare dupa gusturi, preferinte, afinitati. Dupa care ne-am intalni toti la prietenii de la Kubis, unde stocul de alcool rezista pana la ultimul client.

3 lucruri cu care ramai dupa petrecere

- Cu o mahmureala toti suntem datori;
- Cu o bratara colorata, s-o mai poarte si-alta data;
- Cu amintiri autentice despre niste oameni grozavi din publicitate.

 

La 2Parale afli cine esti

Urmatorii pe lista? Pai sa vedem: Catalina Maruster (Account Executive, 2Parale) a dat un pic din casa.

In Noaptea Agentiilor la 2Parale vei afla daca esti mai mult hipster sau daca ai stofa de geek, asta dupa ce ne raspunzi la cateva intrebari. Primii 40 vor primi ochelari specifici categoriei din care fac parte, iar cei dornici sa isi vada numele intr-o reclama pe Google vor putea sa faca asta cu ajutorul specialistilor nostri in Pay Per Click. Restul va fi can-can :)

Ce alte petreceri le fac cu ochiul

Petrecerea organizata de Roddia [n.r. detalii mai jos] suna destul de bine. Ne-au facut cu ochiul tatuajele temporare,  personajele amuzante din afis si site-ul foarte prietenos.

3 lucruri cu care ramai dupa petrecere

- o reclama pe Google cu numele vostru;
- amintiri de neuitat (in functie de cat de mult se bea, se poate sa nu existe aceste amintiri);
- un stroh de fericire.

 

Conversion

Ce se intampla la Conversion? Noela Zaharia (PR & Communication Manager, Conversion) ne detaliaza cum va arata locul de joaca al Ansamblului Cosmic Astrotovarasia:

Echipa Conversion a pregatit pentru insomniacii Noptii Agentiilor un eveniment de pe alta planeta. In sediul nostru SF dispunem de cea mai noua tehnologie, unde performanta si ideile indraznete sunt ca la ele acasa. Am pornit de la ideea ca fiecare dintre noi e un mad scientist, un specialist, capitan de nava pe domeniul lui, care stie sa navigheze atat autonom, cat si in formatie. Iar in lumea digitalului totul se intampla la viteza warp: de la briefuri si strategii, pana la analiza si implementare.

Ansamblul Cosmic Astrotovarasia arata latura jucausa, de timp liber, a oamenilor nostri de stiinta, redand in offline preocuparile unei echipe devoratoare de online. Vom pune in scena activari captivante cu tematica spatiala, pe care le regasiti de astazi in teaserele evenimentului create pe pagina noastra de Facebook.


Calatori prin alte galaxii

Daca nu am avea propria petrecere, cred ca am convinge unul dintre clienti sa ne imprumute sediul sau sa se inscrie in circuit. Avem deja cativa parteneri care ne sustin cu entuziasm participarea din acest an.

3 lucruri cu care ramai dupa petrecere

Ca publicitari, lucram cu emotiile. Asta vrem sa oferim si noi vizitatorilor. Experiente memorabile alaturi de prietenii lor, trairi care sa-i scoata din atmosfera cotidiana si activitati care sa-i poarte printre nori. Pe scurt: sampanie, adrenalina, zbor liber. De la imbarcarea pe naveta spatiala Conversion, pana la momentul aterizarii in baza noastra stelara si turul prin laboratorul experimental, fiecare secunda traita de oamenii care ne trec pragul se va dilata sau se va comprima intr-un "uau!" fara precedent.

 

pastel

Oana Cristea (Designer de experiente, pastel) ne-a povestit ca pastel isi "refredoneaza" cele mai mari hituri publicitare: 

De Noaptea Agentiilor la pastel ne prezentam work playlist-ul, adica experientele de top pe care le-am pregatit in campanii, evenimente sau activari pentru clienti vor lua forma unor ateliere in acea seara. Ideea a venit simplu, caci la noi fiecare proiect de work este o ocazie de play, asa ca pe 2 aprilie vizitatorii vor experimenta hit-urile din playlist-ul proiectelor noastre.

In vizita

Cu siguranta am vizita toate agentiile, caci atunci cand ne punem pe joaca, ne place sa descoperim cat mai multe.

Ramai dupa petrecerea lor cu:

Experiente ce tin doar o noapte, dar pe care le vor fredona pana la editia viitoare.

 

Roddia

La Roddia nu e o singura petrecere, nici macar doua, ci patru. Ne spune mai multe Violeta Dumitru:

Patru petreceri cu consumatori finali. Pe niveluri, ca la Berlin! Adica party cu Horatiu Hipsterul, paranghelie cu Roxxy Pitipoanca, ceai dansant cu tanti Rodica si chef cu Misu Hackerul. Ideea ne-a venit din doua briefuri incrucisate: al celor de la The Institute, cu Work & Play, si al nostru, legat de refresh-ul de imagine prin care tocmai am trecut.

Foarte pe scurt, noua Roddia e despre conexiuni intre branduri si consumatori. Adica suntem mai obsedati de consumatori decat de noi. Iar pasiunea asta, ca orice pasiune, e si work si play related, deci brieful lor ni s-a potrivit la tanc.

Se duc in vizita la:

Toate. Pentru ca suntem curiosi, petrecareti si am vazut anul acesta multe afise si descrieri cool. Si pentru ca intr-un fel asa e cel mai fun la Noaptea Agentiilor (si Muzeelor s.a.m.d.), sa faci speed dating.

Ramai dupa petrecerea lor cu:

Una sau mai multe urme de ruj pe obraji de la Roxxy Pitipoanca. O combinatie unica de gust: pufuleti si cocktailuri moleculare. Mai mult loc in suflet pentru consumatorii finali :)

 

Presage Strategic Communications 

Georgiana Gheorghe (Managing Partner, Presage Strategic Communications) ne spune ce si cum se intampla la evenimentul lor de casa noua:

Conceptul

E de party pentru generatia X (work/play balance party). Un party after work intre prieteni, ca-n studentie, in cercurile de elita. Un eveniment de casa noua, la care ii asteptam pe clienti, colaboratori, furnizori, prietenii din media, prieteni din industrie, pe voi si orice alt curios care vrea sa ne cunoasca. Anul asta e un an important pentru noi, caci sarbatorim 7 ani de existenta, avem in plan un rebranding si pentru asta ne antrenam deja in evenimentul din 2 aprilie. Se incadreaza perfect in planurile pe 2015; va fi un preambul pentru ceea ce pregatim.

S-ar duce in vizita la:

Nu ne-am gandit, insa in trecut am fost la Hippos. Cu siguranta am merge la colaboratori sau fosti colaboratori si in Energiea.

Ramai dupa petrecere cu:

Perfect wine/crepes pairing, whiskey-cigars-fire juggling si pregatirile pentru rebranding cu toate intrebarile de rigoare.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Cheil Centrade

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Pastel

pastel este o agentie de comunicare romaneasca cu o abordare strategica si creativa, cu o activitate de 18 ani pe piata din Romania, peste 5.000 de campanii si proiecte dezvoltate, si un portofoliu de clienti... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related