Aici IQads Romania. A fost #OraPamantului. Urmeaza o tipologie a brandurilor

Aici IQads Romania. A fost #OraPamantului. Urmeaza o tipologie a brandurilor

A fost Ora Pamantului si daca nu ati dat doar Join Event, inseamna ca v-ati stins macar luminile prin casa. Stiti ca trebuia sa va inchideti si electronicele, nu? Poate ati iesit din case. Poate habar n-aveati ca e Ora Pamantului si tot ati sarbatorit-o printr-o coincidenta fericita. 

Orice circumstante ati fi trait pe 28 martie, tuturor vi s-au adresat brandurile pe Facebook, amintindu-va ca urmeaza sau ca a fost aceasta sarbatoare. Dar au facut asta in moduri diferite. 

Le-am studiat postarile si am gasit niste tipologii. Astfel, anuntam ca prin newsfeed-urile de weekend am avut de-a face cu atitudini realiste, vizuale, de instructaj, spirituale, hedoniste si tocilaresti. Purcedem:.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related