Hai sa mai schimbam registrul si sa-i auzim pe publicitari.
Totul chiar din confortul scaunelor, fotoliilor, paturilor si hamacelor noastre.
Am aflat despre cativa creativi care au tras si voci pentru spoturile pe care le-au gandit - apai, o amprenta mai buna decat vocea nici ca exista. Suntem siguri ca mostre vocale ale altor luminati ai publicitatii se ascund la vedere prin tufisurile online-ului, ne oprim deocamdata la 3 dintre ei.
Anume, Mihnea Gheorghiu (Publicis) care ne inspira la curaj, experiente noi si vieti fara de constrangeri sociale. Trecem apoi la Daniel Dobrin (McCann), care proclama cu nesat cumparaturile in lant de la Mega si lipsa anxietatii de orice fel via KFC. Incheiem cu Semida Duriga (acum freelancer, pe atunci la Next Advertising), vocea care a spus "stop" intreruperilor din timpul procrearii in regnul animal.
Cum va ziceam, Mihnea Gheorghiu (Group Creative Director, Publicis Bucharest) si-a imprumutat la un moment dat vocea pentru Nescafe. Si, la cateva luni dupa, i-a vorbit publicului Ciuc Premium. Dupa ce-l asculti, mai ca-ti simti libertatea in oase. Dar e bine si daca-ti vine chef sa bei un 3in1 sau o bere.
Ascultandu-l pe Daniel Dobrin (Copywriter, McCann) cum ne cheama energic si nebosit la Mega, imbiindu-ne cu fel si fel de ingrediente, mai ca-l vedem pe drumul spre glorie la Master Chef.
Si-apoi, o dam pe #nu e panicaman, daca doar stim sa ne folosim gandirea laterala. Cam asa ne zice Dobrin la sfarsitul spoturilor KFC.
Intrerupem articolul pentru un moment inrudit cu campania mentionata anterior, oferit de Sorin Psatta (BBDO Romania).
Incheierea vine de la Semida Duriga (freelancer), cu un indemn din 2009 pe cat de simplu, pe atat de eficient: protejati Delta - nu mai deranjati animalele cand fac sex!