O masina "patratita" multi-branduita va zburda pe traseele Campionatului National de Raliuri 2015

O masina "patratita" multi-branduita va zburda pe traseele Campionatului National de Raliuri 2015

De la o varsta frageda, Vali Porcisteanu a descoperit ca avea talentul natural de a depasi obstacolele din jur in timp ce pedala la o masina-jucarie. Pe repede/inainte, ajungem la Vali cel major: la 18 ani, si-a luat prima Dacie cu care a participat la Raliul Tara Fagarasului. Tot pe atunci si-a intalnit si copilotul. Impreuna, echipajul Vali Porcisteanu - Dan Dobre participa in lumea spoturilor cu motor de peste 10 ani. Timp in care Vali si-a adjudecat titlurile de Campion si Vicecampion National de Raliuri (2011 si 2012).

Pentru sezonul 2015 al Campionatului National de Raliuri, masina cu care va concura Vali primeste un tratament neconventional: un vesmant multi-branduit, constand in 800 de patratele de 10 x 10 cm, pe care doritorii le pot achizitiona la preturi de 200 euro per patrat si sub.


Echipajul a decis sa se adreseze astfel celor care isi doresc sa se asocieze cu raliul, dar nu au putut sa o faca pana acum, spatiul de expunere presupunand de regula sume foarte mari. Companiile isi pot cumpara unul sau mai multe patratele si isi pot alege pozitiile acestora pe masina.

Automobilul "patratit"va fi afisat si in cadrul mai multor evenimente din industria auto, alte evenimente private si, pentru 2 luni, pe esplanada Mall-ului Baneasa.

Vali Porcisteanu si Dan Dobre ne spun in continuare mai multe despre proiect, dar si despre parcursul lor in lumea raliului.


Background de desenator tehnic

Vali: Intr-adevar, profesia mea "pe diploma" este aceea de desenator tehnic, dar nu am profesat niciodata in domeniu. Am adaugat acest detaliu pe site ca o picanterie care semnaleaza veleitatile mele tehnice. Prefer insa categoric partea practica in detrimentul celei teoretice.

Debut timpuriu

Vali: Asa cum cantaretii isi descopera talentul la varste fragede, cred ca si reactiile si veleitatile pe care le au copiii in legatura cu sportul auto pot sa fie indicatii bune referitor la potentialul ascuns. Intr-adevar masinuta de jucarie produsa in Rusia a fost un moment revelator, insa debutul in curse a venit la ani buni distanta, cand am achizitionat o Dacia 1310 la Raliul Tara Fagarasului. 

Pasii urmati de la intentie la participarea in competitii

Vali: Dupa participarea la Raliul Tara Fagarasului am reusit sa achizitionam o Dacia Nova pe care am fost nevoiti sa o "reconstruim din bucati" pentru a o putea folosi la startul primelor curse. Am debutat in Campionatul National la Pitesti in 2003 ca deschizator, iar apoi in postura de concurent la Harghita.


Pasii pentru a lua startul sunt simpli in teorie, insa practic e nevoie de multa determinare si munca. De la obtinerea licentei si pana la prezenta la start totul necesita atentie si organizare, insa recompensa vine atunci cand poti sa iei startul si sa te bucuri de emotia competitiei.

Despre Dan Dobre

Vali: Ma cunosc cu Dan de peste 13 ani si am inceput acest drum impreuna pentru ca aveam acelasi vis si aceeasi dorinta de a face lucrurile cat mai bine. Am "crescut" impreuna pe probele speciale si toate titlurile mele sunt cel putin in egala masura ale sale. E un adevarat profesionist si ma bucur sa il am alaturi! 


Relatia dintre pilot si navigator

Dan: Am debutat impreuna cu Vali Porcisteanu si de atunci am facut laolalta toti pasii catre performanta. Am invatat multe unul de la altul, am avut momente frumoase dar si tensiuni constructive, care ne-au unit si ne-au dat claritatea de a reusi lucruri remarcabile.

E una bazata pe incredere si respect si ca atunci cand ambii isi dau interesul si sunt dedicati 100%, lucrurile nu pot sa nu evolueze constructiv. Exista si o legenda conform careia celebrului pilot din anii ’80 Juha Kankkunen nu ii functionau farurile pe una dintre probele de noapte, insa asta nu l-a oprit pe finlandez sa castige competitia bazandu-se exclusiv pe notitle copilotului.

Nu stiu cat adevar e in povestea asta sau ce invataminte trebuie sa tragem din ea, dar este o poveste frumoasa.

"Portofoliul" de masini

Vali: Primii pasi in sportul auto au fost la volanul unor masini cu tractiune fata. Am invatat foarte multe cu Dacia si apoi cu micul Citroen Saxo, iar atunci cand am facut pasul catre "grupa mare" - respectiv masini cu tractiune integrala - si am urcat la volanul unui Mitsubishi pentru prima data, m-am simtit instantaneu in largul meu si am fost pregatit pentru performanta, fara a avea nevoie de o perioada prea lunga de acomodare. Intamplator sau nu, a fost vorba despre un Mitsubishi.

Raliul in Romania

Vali: Imi place sa vad mereu partea plina a paharului si cred ca in Romania sunt foarte multi oameni pasionati de raliuri si de sportul cu motor in general, iar asta ridica incetul cu incetul nivelul de profesionalism si de mediatizare al curselor autohtone. Sigur, imbunatatiri pot fi aduse oricand, dar sunt mandru ca pot fi un vector de imagine pentru sportul auto din Romania.


Ideea masinii "patratite"

Vali: Raliurile sunt un sport costisitor si prohibitiv pentru cei care nu isi permit bugete foarte mari. Performanta depinde direct proportional de materialul de concurs si de pregatirea acestuia, astfel incat fiecare contributie poate face diferenta. De-a lungul anilor, am avut parteneri foarte puternici, alaturi de care am reusit rezultate foarte bune.

Lipsa unei astfel de sustineri nu i-a impiedicat insa pe cei care ma sustin sa isi doreasca revenirea mea pe probele speciale, iar ideea cu "deschiderea" masinii de concurs pentru partenerii mici si mijlocii - care pot fi companii sau persoane fizice - nu face decat sa readuca raliurile acolo unde le e locul, intre pasionatii care ne onoreaza cu prezenta pe probele speciale si cu sustinerea lor.

Cu aceasta campanie incercam sa readucem cursele la esenta lor, adica intre oamenii pasionati cu adevarat de acest sport!

Potentiale obstacole

Vali: Am cantarit cu atentie plusurile si minusurile. Desi unii ar putea argumenta ca aducerea multor elemente cromatice pe masina ar putea dispersa atentia privitorilor, noi consideram ca unitatea sustinatorilor nostri si dorinta lor de a fi alaturi de echipa Vali Porcisteanu in fiecare clipa pe probele speciale este un mesaj puternic, ce ne va promova inca si mai mult!

Cate patratele "incap" pe automobil?

Vali: Pe masina avem aproximativ 800 de "patratele" de 10 x 10 cm, disponibile pentru parteneri. Va fi pentru prima data cand designul masinii unui concurent va apartine 100% sustinatorilor sai. Cu totii vor face parte din "Echipa Vali Porcisteanu".

Beneficii

Vali: Apartenenta la grupul de sustinatori, precum si faptul ca spatiul publicitar va fi mai accesibil sunt cele doua elemente centrale pentru atragerea partenerilor. Sigur, se pot achizitiona mai multe patrate, pentru un impact vizual mai mare, insa scopul este acela de a le oferi tuturor celor interesati un loc pe masina noastra!

Cumparatorii isi vor decide singuri pozitionarea pe masina. Ce eventuale probleme ar putea aparea?

Vali: Principiul de baza al campaniei este acela de a facilita accesul la acest spatiu publicitar cat mai multor companii care ar putea fi interesate de o astfel de colaborare, punctuala.

Eventualele contradictii sau conflicte pot fi discutate si detaliate in cazul in care acestea ar aparea, insa frumusetea unei imagini atat de diversificate a masinii de concurs consta tocmai in faptul ca orice potential partener poate sa isi gaseasca locul.

Promovare

Vali: Exista un plan de promovare bine pus la punct, care se va axa atat pe mediul online, cat si pe TV si in cadrul evenimentelor specifice, in spatiul non-competitional (N.R. Salonul Auto-Moto Bucuresti; Salonul International Auto Bucuresti; Mall Baneasa; pe materiale private corporate). Potentialii parteneri vor avea astfel ocazia sa vada ca pot fi alaturi de Echipa Vali Porcisteanu!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related