CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 12-a editie

CNSC si-a pornit microfonul pentru cea de-a 12-a editie

PRIME Romania anunta inceperea inscrierilor pentru cea de-a 12-a editie a Congresului National al Studentilor la Comunicare (CNSC), cu tema Storyscaping, ce va avea loc intre 23 si 24 aprilie 2015, la Universitatea Europei de Sud-Est Lumina (Soseaua Colentina, 64b). Mai multe informatii despre CNSC pot fi gasite pe site

Evenimentul este alcatuit dintr-o serie de conferinte menite sa ofere studentilor informatii esentiale despre Storyscaping. Conferintele vor fi completate de studii de caz relevante, care vor exemplifica strategiile create si implementate de branduri. Pe langa conferinte si studii de caz, in cadrul CNSC vor avea loc si workshopuri tematice care vor ajuta studentii sa faca trecerea de la partea teoretica a Storyscapingului la cea practica.

Storyscapingul reprezinta un concept care se bazeaza pe crearea unei povesti de brand si utilizarea ei intr-un marketing de tip 360 grade. Strategia implica crearea unor povesti care sa ii aduca pe consumatori mai aproape de valorile brandului, cu care ei reusesc in acest fel sa interactioneze si sa formeze o relatie pe termen lung.

De-a lungul timpului, CNSC a abordat o serie de subiecte inedite si putin discutate in Romania.

"Prin acest eveniment incercam sa aducem in fata studentilor teme de actualitate, de la editie la editie, utile pentru dezvoltarea lor profesionala si personala. Desi conceptul de Storyscaping exista de mult timp in industria publicitatii, este abordat in cadrul unui eveniment de profil pentru prima oara, iar asta denota esenta CNSC-ului: dorinta de a face mereu mai mult si de a le oferi participantilor ocazia sa descopere cele mai inovative concepte si strategii", ne spune Miruna Anton, Project Manager CNSC.

Prima conferinta, Storyscaping: lumea de poveste a brandurilor, va avea loc pe 23 aprilie, de la ora 10:00, si le va oferi participantilor oportunitatea de a afla cateva dintre principiile acestui concept. In cadrul acestei conferinte, studentii vor avea ocazia sa afle de la invitati ce presupune acest strategia de Storyscaping, cum a aparut in Romania si ce metode folosesc brandurile pentru crearea unor lumi proprii. De asemenea, tehnicile utilizate, alaturi de trecerea de la the big idea la the organizing idea nu vor lipsa din panelul de discutii.

Cea de-a doua conferinta, Transmedia storytelling: un singur mesaj, platforme multiple, ce va avea loc in aceeasi zi, incepand cu ora 13:30, are menirea de a defini conceptul de transmedia storytelling, de a demonstra importanta implicarii consumatorului in strategia de brand, precum si interactiunea cu acesta. Mai mult decat atat, aceasta conferinta analizeaza impactul pe care il poate avea utilizarea simultana a tuturor canalelor disponibile pentru transmiterea mesajului.

Ziua a doua, 24 aprilie, va incepe cu o conferinta intitulata Visual storyscaping: de la crearea unor reclame la crearea unor povesti, de la ora 10:00, ce surprinde importanta unei conexiuni emotionale in crearea unui vizual, adaptarea mesajului la public, transformarea brandului intr-un lovemark prin Storyscaping, precum si exemple de branduri cu o identitate vizuala de remarcat.

Spre finalul zilei, de la ora 13 :00, in cadrul celei de-a patra conferinte, intitulate Storyscapingul – noua strategie in construirea unui brand de success, se surprind punctual avantajele si dezavantajele acestei strategii, povestea impartasita dintre brand si consumator, efectele asupra unui brand, precum si concluzii si previziuni viitoare ce vizeaza domeniul.

In cele doua zile de eveniment se vor desfasura workshopuri simultane sustinute de catre agentii de publicitate si companii, incepand cu ora 16:00. Cei care se vor inscrie vor avea sansa de a pune in aplicare cunostintele acumulate in cele doua zile de conferinte si studii de caz. Workshopurile reprezinta o parte foarte importanta a CNSC-ului, pentru ca le permite participantilor sa lucreze sub indrumarea profesionistilor la realizarea unor campanii, utilizand strategii de tip Storyscaping.

"Studiile de caz ii aduc pe studenti mai aproape de tema congresului si ii ajuta sa inteleaga cum se aplica aceasta strategie. Workshopurile ii invata sa rezolve un brief intr-o maniera profesionista si ii ajuta sa se adapteze la cerintele acestui domeniu. In plus, interactiunea cu specialistii in marketing si comunicare le alimenteaza pasiunea pentru domeniu si ii confrunta cu partea sa pragmatica", declara Andreea Toia, Project Manager CNSC.

Inscrierile la eveniment se realizeaza pe site, la sectiunea Inscrieri si la adresa de email [email protected].

Taxa de participare este de 40 RON pentru conferinte si studii de caz, iar pachetul complet, care include si accesul la workshopuri, este de 50 RON. Indiferent de pachetul ales, taxa include accesul la petrecerea din cea de-a doua zi de eveniment si gustarea din pauze.

CNSC este sustinut de partenerii: Dacia, Galaxy Design, Murfatlar, Brandbuilders, Fornetti, F64, Nestle, BIC, Bitdefender, Editura Universitara, Alka, Albalact, Books express, Mondelez, Izvorul Cristalin si de partenerii media: IQads, StartUb, PR Wave, Chelgate, Calendar venimente, Studentdinprovincie.ro, PR Romania, Educativa, Buzz camp, Comuncate de Presa, Integral Edu, Gen 90, Going out, Bucharest Guide, ABC Antreprenori, Leaders, Scoala ADC*Ro, Social Responsability Magazine, Art we, Radio Still Online, Vinsieu.ro, IAA Young Professionals, Romania Pozitiva, Clujlife, Iqool.ro.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related